Biz geldiiikk
Bölüm şarkısı:
Emre Yıldırım-Sustum SayfalarcaYorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayalım :)
İyi okumalar ❤️
🧭
***
Sağa sola gitmekten artık başım dönmüştü. Boş olan koltuklardan birine oturdum,benden sonra herkes hastaneye akın etmişti. Onlardan önce gelsem de bir sonuç elde edememiştim. Ne Zafir hakkında bir şey öğrendim ne de onu gördüm. Hiç kimse hiçbir şey dememişti.
Mihriban teyze, diğer kızı olduğunu öğrendiğim, Melis'e sıkı sıkı sarılmış ikisi de saatlerdir dinmeyen gözyaşlarını birbirlerinin omzuna akıtıyordu.
Melis, Zafir'in küçük kız kardeşiymiş. Farklı bir şehirde okuyormuş. 19 yaşında genç bir kızdı ve abisine oldukça benziyordu. Zafir'in bir kardeşi daha olduğunu bilmiyordum.
Leyla abla,Ahmet abiye karnının izin verdiği kadar sarılmış bir şekilde dinlenmeye çalışıyordu. O da çok ağlamıştı ve doktor bunun bebek için zararlı olacağını belirtince mecburen sakinleşmek zorunda kalmıştı. Ahmet abi de oldukça üzgündü.
Kaan,Salih,Emre,Fatih ve Kemal komutan da buradaydı. Ve hepsi farklı bir köşede duruyordu. Yüzlerinden okunan endişe ve korku ayakta zorla durduklarının kanıtıydı.
Asu haberi almıştı ama maalesef gelememişti. Selin ve Kerem de aynı şekilde ama onlar da çok üzgündü ve haber bekliyorlardı.
Tuana'yla ikimiz de ayakta, birbirimize yaslı şekilde duruyorduk.
Zafir Boran Algan.
Operasyonda karnından yaralanmış, hemde iki kere. Yaralanmasına rağmen asker arkadaşı Fatih'i kurtarmak için önüne atlamış ve ikinci kurşun da ona denk gelmiş. Bu düşüncelerle nefes alamıyordum. Fatih ilk geldiğinde kendini parçalamıştı ardından ona sakinleştirici yapmışlardı. Uyandığında ise bir duvar dibine çöküp oturmuştu.
Arkadaşları ve Kemal amca ona ne kadar destek olsa da hiçbirini dinlememiş,duymamazlıktan gelmişti. Hâlâ şokta gibiydi.
Herkes böyle dağılmışken ufacık bir bilgi istiyorduk.
İyi bir haber alsak,alsam herkesi bir şekilde toplayacaktım. Yapmak istiyordum bir psikolog olarak yardımcı olmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVRULAN KÜLLER
ActionVatan hainleri tarafından kaçırılıp aylarca tutsak edilen bir kadın. Görevinde başarılı, vatanı için canını feda etmeye hazır bir Türk askeri. Ve onların geçmişlerinden beri verdiği zorlu hayat mücadelesine eklenen tutkulu bir aşk hikayesi. *** Gözl...