8.Bölüm "EFSUNKÂR"

4.1K 189 50
                                    


🚒🚒🚒 Düt düt!

Merhabalar efendim. Yangınınızı söndürmeye geldim (şşş fesat düşünmeyin :D)

Bölüm hakkında tek diyebileceğim çoğu kısım Zafir'den ve evet...

Medya: Zafir Boran Algan.

Nasıl buldunuz bakiyim bizim yiğidomuzu?

Heyecanlı bir bölümle sizleri baş başa bırakıyor ve kaçıyoruuummm.

Lütfen oy verip yorum yapalım.

Düşünceleriniz benim için önemli bu benim ilk kitabım ve acemiliğim olabilir o yüzden şimdiden kusura bakmayın.

Bölüm şarkıları;
Rei 6-Uzun Bir Yol, Sezen Aksu-Geri Dön.

İyi okumalar...

Efsunkâr:Büyülü, karşı konulamayacak kadar etkileyici.

Efsunkâr:Büyülü, karşı konulamayacak kadar etkileyici

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🧭

***

Zafir Boran Algan'dan...

Elimde çevirip durduğum kelebek bıçağı masaya bıraktım. Önümdeki belgeleri incelemek beni bunaltmıştı. Benim şu an görevde olmam gerekiyordu ama değildim çünkü yaralanmıştım. Yaralanmış olmak umrumda mıydı?

Hayır.

Defalarca Kemal Albay'a gitmek için hazır olduğumu söylemiştim yine de izin vermemişti.Üç gün.Tam tamına üç gündür odada sürünüyordum. Bu üç günde bir sürü kansız gebertebilirdim. Burada durmak bana göre değildi. Evet çok fazla göreve çıkmıyorduk çünkü çıktığımız görevler bir hayli uzun sürüyordu ama şimdi bir haftalık bile olsa görev arar olmuştum. Dört duvar arasını bırakın yere göğe sığamıyordum.

Aylardır beni boğan bir şey vardı. İlk başlarda şehit olacağımı düşünmüştüm çünkü şehit olan kardeşlerim şehadet şerbetini içmeden önce hep hissetmişlerdi, bende öyle sandım ama değildi işte. Bu canımı yakan her ne boksa bir türlü geçmiyordu ve bulduğum nedenlerin sonucu da bu hissi açıklamıyordu.

Son çıktığım uzun soluklu görev altı çocuk ve bir yetişkin olmak üzere yedi kişiydi. Hepsi farklı şekilde, farklı yerlerde ve zamanlarda kaçırılmış bir dağ başında o ibneler tarafından tutsak edilmişlerdi.

Görev Zamanı,Aylar önce;

"Bozkurtlarım yeni bir görev emri geldi. Bu görevde de aynı hassasiyeti ve dikkati istiyorum. Kaçırılan yedi sivilimiz var, altısı çocuk birisi yetişkin. Farklı zamanda, farklı ilçelerden aynı yöntemle kaçırmışlar. Dağda olduklarına eminiz. Ama hangi dağda,neresindeler iş burada size düşüyor. Bugün üst üste aldığımız ihbarlar üzerine sivillerin fotoğraflarına ve bilgilerine ulaştık.Bize getirilen fotoğrafları ve bilgileri tek tek inceleyeceğiz. Şimdi beni dikkatle dinleyin."

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin