16.Bölüm "VEDA BUSESİ"

2.8K 125 24
                                    

Merhabaaaa!

#Taksim 🙏🏻


Oy verip yorum yaparak bana destek olursanız çok sevinirim,iyi okumalar canlarım.

***

"Sen nereden çıktın, nasıl geldin buraya? Emir..." Dedim ve hıçkırdım gözlerimden akan sıcak yaşlar tişörtünü ıslatıyordu,bedenini geriye çekti ve ellinin tersiyle ilk önce kendi gözyaşlarını sonra benim gözyaşlarımı sildi.

"Özledim,geleyim dedim dedikodular birikmiştir,benim kız kardeşlerimin ruhu daralmıştır dedim atladım uçağa geldim. İyi yapmış mıyım?" Dediğinde kahkaha attım bir sosyal medya uygulamasındaki fenomen bir kızın taklidini yapması gülmeme neden olmuştu.

"Hı hı iyi yapmışsın,iyi ki geldin Emir." Dediğimde durgunlaştı ve yanımdaki Tuana'ya baktı.

"Kız marul kadın buraya gel!" O ikisi sarılırken gözyaşlarımı sildim ve başımı çevirerek Mihriban teyzelerin evine baktım,içeriye girmişti çünkü kapı kapalıydı ve yoktu.

"Vay be demek burada kalıyorsunuz? Oğlum Mardin'de böyle siteyi nasıl buldunuz lan,beni içeriye almıyordu arkamdaki şahıs. Alınmıyorsun değil mi Hasan?" Dediğinde adam bıkkınlıkla nefesini verdi yaka kartına gözüm takıldığında gülmemek için kendimi zor tuttum ama çenem titriyordu.

Adamın adı Murat'tı.

"Almina hanım evinizi aradık ama ulaşamayınca bu beyefendiyle gelmek zorunda kaldım eğer bu beyefendiyi tanıyorsanız kulübüye döneyim zaten kayıt işlemleri yapıldı." Dedi.

"Evet tanıyorum Murat Bey çok teşekkür ederim zahmet edip ilgilendiğiniz için."

Adam başını eğdi ve selam verip kaçarcasına gitti en sonunda kahkahamızı tutamadık ve Tuana'yla gülmeye başladık Hasan,Emir'in çocukluk travmasıydı. Çocukken Emirler köylerine gitmişler ve orada diğer kuzenimizle balkonda oyun oynarken karşıda bir adam görmüşler evler yakın olduğu için adamı da oldukça net görüyorlarmış. Adam balkona çıplak çıkınca Emir o an donakalmış ve hareket edememiş,balkondan kucaklayarak içeriye götürmüşler bizim Emir'i. O adamın adı da Hasan'mış ve köyde bekçilik yapıyor,güvenliği sağlıyormuş o gün bugündür Emir'de ufak bir güvenlik korkusu var ve biz bunu her yaşadığımızda gülüyoruz bu hikayeyi Emir anlatınca daha komik oluyordu.

"Yürü hadi yürü." Diyerek kolundan tutup bizim eve sürükledik,az önceki sıkıntılı ruh halim bir anda değişmişti kendimi daha iyi hissediyordum.

Bahçedeki takımlara oturduğumuzda Emir yorgunluklarını arkasına yaslandı ve derin bir soluk verip konuşmaya başladı.

"Acıktım ben ya,yemek var mı?"

"Valla yok biz de komşudaydık." Dedi Tuana. Emir ofladığında, "Sipariş getirirler mi ki? Gerçi o güvenlik beni bile zor aldı içeriye." Dedi.

Bilmem dercesine dudak büzdüm. "Güvenliğe haber verirsek içeriye alırlar niye almasın?" Dedim. Elime telefonumu aldığımda Emir beni durdurdu.

"Dur ya boşver ben bulurum yiyecek bir şeyler. Siz aç mısınız?" Hayır dercesine başımı iki yana salladım,midem bulanıyordu. Tuana da itiraz ettiğinde üçümüz de ayaklandık,Emir şimdi hiçbir şeyin yerini bilmiyordu bu yüzden bir şeyler hazırlama işi bize kalmıştı yine de bize yardım etmek için yanımızda gelmişti.

Mutfağa girdiğimizde ekmek sepetinden ekmeği aldım.Tuana da dolaptan bir şeyler çıkarırken Emir mutfağı inceliyordu.

Hızlıca tepsiye bir şeyler hazırladık ve salona geçtik,Emir yemeğini yerken biz de üst kata çıktık ve üzerimizi değiştirdik. Düne nazaran bugün daha ince gecelikler tercih etmiştim, yüzümdeki hafif makyajı da sildim ve elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı topladım ardından aşağıya indiğimde Emir'i salonda bulamadım,mutfaktan gelen su sesiyle orada olduğunu anladım.

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin