14.Bölüm "KIZIL ÇİÇEK"

2.7K 120 49
                                    

Selam!

Biz geldik, çok güzel bir şekilde geldik.

İyi okumalar :)

Oy kullanıp bol bol yorum yapalım olur mu?

Bölüm duyurularından haberdar olmak için: dolunaydakigelgit

❤️

***

"Sormak istediğin bir şey varsa sor iki saattir kıvranıyorsun zaten buraya konuşmak için geldik." Dedi az önce istediği sade maden suyundan bir yudum almadan önce.

"Ben mi kıvranıyorum? Bence sen bana soru sormak istiyorsun." Dedim hayretle, evet kıvranıyordum çünkü onu tanımak istiyordum ama bunu anlamasını istememiştim.

"Sen ters psikoloji uygulayıp sorudan mı kaçmaya çalışıyorsun?" Dedi alayla gülerken.

"Yo ne alakası var, hiç de öyle bir şey yapmıyorum. Psikoloğum ben,hareketlerinden anlıyorum yani ondan sordum." Hareketlerine hiç de dikkat etmemiştim.

Sende iyice numaracı oldun. Üçkağıtçı.

Sen sus!

"Tamam kıvrandığım soruyu sordum cevapla işte." Dediğinde ukalaca bir tebessümle arkasına yaslandı. Tongaya düştük iyi mi?!

"Of ama sen beni tuzağa düşürdün sayılmaz bu." Dedim ve kollarımı göğsümde bağlayıp arkama yaslandım. Oyun oynarken, oyunu kaybetmiş bir çocuktan farkım yoktu.

Sanırım bu halim onun komiğine gitmiş olacak ki başını geriye atarak kahkaha attı ki bu çok kısa sürdü öyle dikkat çekici bir sesle de gülmemişti.

Ses tonu of of...

Sende iyice leyla oldun he!

Ama güzel gülüyor kabul et iç ses.

Tamam kabul adam dört dörtlük de biz? Biz öyle miyiz?

Yüzünde kalan tebessüme dalıp gittiğimde gülümsediğimin farkında bile değildim.

"30 yaşındasın sanırım doğru mu?" Dedim kollarımı masaya dayarken.

"Evet de sen nerden biliyorsun?"

"Künyeni verdiğinde incelemiştim. Kan grubun A Rh pozitif, 1992 doğumlusun ama ayını gününü falan bilmiyorum 30 yaşındasın bu kadar başka..." Düşünürken dudaklarımı büzüp yanağımın içini dişliyordum.

"19 Nisan 1992." Dedi aklıma kazıdım. Geçmişti tabi ki ama olur da mümkün olursa ilerde ona hediye alıp kutlardım.Düşünmeye devam ettim sonra gözlerim aklıma gelen bilgiyle ışıldadı ve kısık sesle konuştum.

"Hem bordo berelisin hem de yüzbaşısın."

Etrafı kontrol ettiğimde az önce dolan iki masanın da kendi halinde olduğunu gördüm. Belki bordo bereli olması gizli bir şey olabilirdi kimse duysun istemedim ama o kadar gururla söylemiştim ki bu tavrıma dudaklarından ufak bir gülüş  sesi duyuldu sonra da dudaklarını dişledi ve aynen benim gibi kollarını masaya koydu. Kısık bakışları etrafta gezindi ve bana baktı,dişlediği dudağını serbest bıraktı ve dilini dudaklarında gezdirdi.

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin