Duyuru 2!

264 9 3
                                    


Merhaba Savrulan Küller Ailesi!

Sizleri çooookkk özledim,siz de bölümleri çok özlediniz diye düşünüyorum.

Sizi habersiz bırakmak istemediğimden bu duyuruyu yapma kararı aldım.

Başında verdiğim sözü hala tutuyorum meraklanmayın,hayatımda herhangi bir sorun olmadığı sürece sizleri asla bırakmayacağım.

İki haberim var ve hayır kitap olmuyoruz :)

Birincisi kötü olan:

Bazılarınız biliyor ki sınava hazırlanıyorum,son bir aylık olan o kritik sürece girdim ve bu yüzden yeni bölüm bu bir ayda maalesef ki gelmeyecek ama sonrasında yani sınavdan sonra kaldığımız yerden bölümler iki haftada bir gelmeye,hatta bu daha sık da olabilir, devam edecek yani kitabı tamamlayacağız eğer bir sorun olmazsa.

Bu kötü haberdi,iyi habere gelecek olursak: Bu umarım sizin için de iyi bir haber olur ve umarım sevinirsiniz.

Kafamda yeni bir kurgu var,az çok bir şeyleri şekillendirmeye çalışıyorum ve yazın o kurgu da sizlerle olacak. Ama bu kurguyu Savrulan Küller tamamlanmadan atmayacağım çünkü ilk kitabım olan SK'e yeterli önemi vermek istiyorum.

Umarım sevinirsiniz ve sizleri o kurgumda da görebilirim.

Sizce yeni kitabın konusu ne olacak ya da ne olmalı?

Savrulan Küller sizce nasıl bir sonla bitecek?

Sizleri seviyorum,zaman zaman buraya uğramaya,sizleri ziyaret etmeye,birkaç cümle yazmaya çalışacağım,siz de bu süreçte eski bölümlere dönüp Almina ve Zafir başta olmak üzere hem beni hem de diğer karakterleri ve olayları ziyaret edebilirsiniz.

Sizleri seviyorum 🫶 şimdilik kendinize iyi bakın,inşallah bir ay sonra tekrardan bir arada olacağız.

Sevgilerimle

~yazarınız.

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin