Selaammmm,
Biz geldiik
Hemenn bölüme,iyi okumalar.
Oy verip yorumlar yapalım,sizleri seviyorum.
***
"Bin bakalım." Dediğinde arabanın önünden dolaşıp yolcu koltuğuna oturdum.O da bindiğinde gözlerim hâlâ o yangındaydı.
"Neden böyle bir şey yaptın?" Dedim dümdüz bir ses tonuyla.
İlkte cevap vermedi eserini,yan aynadan izledi. Sonrasındaysa arabayı çalıştırdı. Emniyet kemerimi takarken onun kemerinin takılı olmamasına bakıyordum.
"Kemerini takar mısın?" Diye sordum.
İkiletmeyip kemeri taktı.
"Nereye gidiyoruz?" Hiçbir şekilde bana bakmıyor,yola odaklanmış şekilde arabasını sürüyordu.
Telefonunu çıkarıp bana uzattı.
"Erdem'i bul ve ara." Dedi.
Oflayarak telefonunu aldım ve telefonunu açmaya çalıştım ama şifresini bilmiyordum ki.
"Şifren ne?"
"Parmak izimi okut,diğeri çok uzun." Dediğinde elini uzattı. Parmak izini okuttuğumda açılan ekranda ikimizin fotoğrafını görmek beni afallattı,bu fotoğraf Kerem ile Selin'in düğününde kadının bizi hizlice çektiği fotoğraftı.
"Bulamadın mı?" Diye sorduğunda irkilerek kendime geldim ve gözlerimi fotoğraftan ayırdım.
Hemen arama rehberine girerek Erdem'i buldum ve üzerine tıklayarak aramayı başlattım,arabaya bağlı olan telefondan ikinci çalışta Erdem'in sesi yükseldi.
"Abi?"
"Bir sorun var mı?" Dedi Zafir.
"Hayır,herkes iyi. Karşı taraftan da kimse yaralanmamış bir sorun yok istediğin gibi." Zafir başını hafif hafif salladı,sola sinyal verip dönerken sokakların darlığına bakıyordum.
."Söndürün sonra da bekleyin,babaanneme bir şey demeyin. Beni bekleyin." Dedi,sonra bana baktı.
"Tamamdır." Erdem aramayı sonlandırdı sonra Zafir'in sesini duydum.
"Bu sorularını babaannemin yanında öğreneceksin, sürprizi kaçmasın." Diyerek güldü.
Tavırlarını şaşkınlıkla incelerken sessizce önüme döndüm,sorgulamadan yapmıştım çünkü ancak yanında kalmama böyle izin verecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVRULAN KÜLLER
ActionVatan hainleri tarafından kaçırılıp aylarca tutsak edilen bir kadın. Görevinde başarılı, vatanı için canını feda etmeye hazır bir Türk askeri. Ve onların geçmişlerinden beri verdiği zorlu hayat mücadelesine eklenen tutkulu bir aşk hikayesi. *** Gözl...