מייה רוסו
המשפחה שלי נסעה לחופשה, ואבא שלי עשה תרגיל מגעיל והשאיר אותי בבית של פאולו, בטענה שהרוסים עושים בלגן. מעניין אם אבא זכר שיש בי דם של רוסים גם, אחרי הכול.כשנשמעו רעשים מלמטה, ידעתי שזה פאולו. הוא היה ער בשעות מאוחרות.
ירדתי למטה כדי להתווכח איתו כי הייתי עצבנית עליו, אבל נבהלתי לגלות בחור לבן כמו קיר ועיניים כחולות, שיער שטני וגבוה כמעט כמו פאולו.
״מי אתה?״
וכשהוא דיבר בשפה זרה שבמקרה הייתה רוסית, צרחתי.
הוא קפץ עליי וזזתי מהר, המומה, נזכרת במה שפאולו לימד אותי. פאולו בדיוק הגיע לבית והוא התנפל על הרוסי, שניהם התקוטטו ואני קפאתי מההלם. הוא כיסח את פאולו וזה כי פאולו בטח היה גמור אחרי יום עבודה שלם.
הפחד התגבר בתוכי.
פאולו.
פאולו.רצתי למטבח והוצאתי מחבת, כשחזרתי ראיתי את פאולו מתנשף כמו חיה כשהרוסי חסר הכרה לרגליו. הוא בחן אותי באיטיות ונעץ את עיניו במחבט, ״בואי לפה, מייה.״ קולו נמוך.
התקדמתי אליו בהיסוס, בוחנת אותו גם. ״אתה בסדר?״ קולי רעד. עיניו הכחולות בערו, הוא תפס בעורפי ומשך אותי אליו. אפי נקבר בחזהו והריח את הריח המדהים והמעורר רגשות שלו.
ידו מיששה את גופי, ״הוא פגע בך? כואב לך?״
״לא,״ ליבי דהר. ״עשיתי מה שאמרת, הקטע של הלהתחמק. באת בדיוק בזמן.״ התנשפתי, עדיין המומה, מהקירבה, מהרוסי, מהדאגה.
״ממ-ממ,״ הוא הממם לחיוב. אצבעותיו נעצרו בגבי התחתון. החיבוק נמשך יותר ממה שצריך ואז הוא התרחק להביט בי. עיניו התכהו כשהוא הביט לשפתיי. ״הוא כן פגע בך,״
זה היה כשנפלתי. ״החלקתי מהפחד וקיבלתי מכה,״ ליטפתי את האזור הנפוח בשפתיי.
״הבן זונה גרם לך ליפול, מייה.״ עיניו האפילו. ״כואב לך?״ עיניו ננעצו בשפתיי.
ליבי פשוט הגיב יותר ממה שצריך.
אני בסדר.
נכון שאני בסדר?״אני בסדר, פאולו.״ עשיתי צעד מהיר לאחור, ממהרת להציב מרחק כי הקירבה הזאת בילבלה אותי בטירוף. עיניו הביטו עכשיו בעיניי ולחיי התלהטו. התרחקתי ממנו עוד. ״כדאי שאלך לחדר.״
״אלמד אותך עוד קצת על הגנה עצמית. את חייבת להגן על עצמך.״
״זה מה שעשיתי פאולו. הגנתי על עצמי ורציתי להגן גם עלייך,״ הצבעתי על המחבט. ״למקרה שלא שמת לב.״
״אני יודע להגן על עצמי.״ גבותיו התכווצו בכעס.
״בסדר.״ נהמתי, מתקדמת לחדר שבו אני שוהה.
נגעתי בשפתיי הנפוחות ובהיתי בדלת הסגורה.
מה קרה עכשיו?
למה חיבקתי אותו ככה?
למה הוא נגע בי ככה?
למה הוא הסתכל עליי ככה?
YOU ARE READING
המלחמה שלנו
Romanceיש לו כל מה שאני רוצה. אני שונאת אותו, מקנאה בו. ובסוף כמו טיפשה מתאהבת בו. כמו שהתאהבתי בחיים שלו. אני אוהבת ושונאת אותו. אני נלחמת איתו.