12

3.8K 153 12
                                    

חלק 2
פאולו רוסו
״אבא שלי ביקש, הוא אמר שאם לא אלך... יכול להיות שישדרכו אותי עם אחד הרוסים וזה לא מה שאני רוצה. הרוסים אכזרים, פאולו.״ היא נשמעה קצרת נשימה.

הורדתי את הקשירה מעיניה בידי הפנויה בזמן שיד אחרת עסוקה בלגרות את איברה דרך התחתונים הדקים. הרמתי עוד קצת את השמלה שלה וחשפתי תחתונים לבנים סקסים.

אני לגמרי אתחרפן.

״פאולו,״ קולה היה נשמע כמו תחינה.

״אני אוהב לשמוע את הטון הזה ממך. אלו הפעמים היחידות שאת מתחננת, כשאת פוחדת. ממה את פוחדת, מייה?״ שיחקתי עם תחתוניה עוד קצת. היא הניעה את אגנה בחוסר סבלנות.

״אני..״ היא בלעה את רוקה. ״לא כדאי לעשות את זה,״ היא הנידה את ראשה.

פתחתי את רגלייה עוד קצת, משכתי את התחתונים באגרסיביות כך שהם נקרעו. היא השתנקה בבהלה. היה לה את הכוס הכי יפה שראיתי.

פאקינג יפהפייה.

הרמתי את עיניי אליה בזמן שהעברתי את האצבע שלי עליו. היא עצמה את עיניה ושחררה נשימה קטועה.

מחזה יפהפה רק חבל שאשמור אותו רק לעצמי.
לנצח.

המשכתי לגרות אותה.

״אף אחד לא נגע בך ככה, נכון, מלה-דוקטה?״ היא יבבה כשהעברתי את לשוני באיטיות לאורך כל איברה. אוי זה היה נהדר. היא הייתה טעימה אפילו יותר ממה שזכרתי.

ללא ספק הטעם האהוב עליי.

ליקקתי עוד, בסיבוב איטי יותר. ״פאולו,״ היא נאחזה בשרשראות של האזיקים וזה היה... עוד פעם... המראה הכי יפה שראיתי.

״את חושבת שאבא שלך יהיה מרוצה אם ידע מה את עושה עכשיו במקום להיות בדייט שלך?״ הכנסתי אצבע לתוכה, מלקק עוד כדי להטריף אותה.

היא רצתה לסגור קצת את רגליה ולחצתי על יריכה. ליקקתי אותה מסביב כדי להוציא עוד קצת מהשפיות. היא השמיעה קולות... פאק. קולות מטריפים. אני מת על זה והזין שלי עף על זה.

״אמרתי לך כבר שאני לא מסכים לאף אחד להניח את הידיים עלייך.״ נשכתי אותה בעדינות בפנים יריכה.

היא יבבה, ״למה?״ עוד אנחה קטנה. ״למה רק לך מותר?״

חייכתי כמו הטורף שהייתי. ״כי את שלי ואני לא מעוניין לחלוק בשום סיטואציה.״ ואז טרפתי אותה, לא מסתפק בכלום. גם כשהיא התפרקה לגמרי המשכתי, מוכן לאכול אותה לנצח.

לא ידעתי שובע כשזה נגע אליה.

המשכתי עד שהאורגזמה השנייה שלה התפוצצה, חזק יותר מהראשונה.

״תנוחי,״ הנחתי נשיקה אחרונה באיברה, מקדיש לאיברה את התשומת לב הראויה.

״פאולו,״ קולה היה חלש. ״אתה יכול לשחרר לי את הידיים? בבקשה?״ היא לא הייתה צריכה להוסיף בבקשה כי הייתי משחרר לה בכל מקרה.

שיחררתי את ידייה, הורדתי את התחתונים הקרועים ממנה וסידרתי את שמלתה, מכסה אותה בשמיכה.

היא כל כך תהרוג אותי.

בלי שהיא הבחינה, דקרתי אותה עם המזרק והיא נכנסה לשינה עמוקה יותר. הרמתי אותה והחזרתי אותה לבית שלה. היא הייתה על הרצפה כשיערה מוסט לצד ימין, חושף את ההיקי שעשיתי לה.

סימנתי את הטריטוריה שלי.

התקנת מצלמה נסתרת באותו מקום וחזרתי לבית, שומר עליה מרחוק.

מה שהלך בבית שלה חצי שעה אחרי זה היה כאוס רציני.

היא התעוררה מבוהלת מצעקות של הוריה. אמא שלה התחילה לבכות ואבא שלה קרא למייה זונה.

זה ממש לא מה שרציתי שיקרה.
רציתי שהוא יבין את הרמז המזויין.

מייה התכווצה לכל מילה שאבא שלה אמר לה, והתחמקה ישר לחדר שלה. ״לא נוכל לתת אותה עכשיו לאף בחור איטלקי הגון.״ אמא שלה הנידה את ראשה.

הם חשבו שהיא איבדה את בתולייה?

נהמתי כמו חיה.

מחר אטפל בזה כי עכשיו היא מובסת.
אבל אחטיף לאבא שלה כמו שמגיע לו, ואני די בטוח שאבא שלי יטפח לי על השכם כי גם אבא שלי בטוח שגונתן מגזים וחולני.

״אולי ננסה לתת אותה לרוסים בכל זאת? היא גם ככה כמוהם, זונה. זה מה שהם צריכים.״ גופי התקשח.

שכחו מזה שאמרתי לטפל בזה מחר.

אני יוצא מהבית עכשיו.
היא תהיה שלי כבר הלילה.

המלחמה שלנוWhere stories live. Discover now