Gözlerimi yavaşça açıp yatakta esnemeye çalışırken birden yanımın boş olduğunu hissedince kalbim korkuyla çarpmıştı.
" Atakan?" mırıldandığımda birden birisi bana doğru eğilip dudaklarıma bir öpücük kondurmuştu.
" Uyandın mı güzellik? Hadi ben duş aldım. Sana bir şeyler hazırlıyorum. Bir duş al bir şeyler yiyelim sonra." onun ıslak saçlarına bakarken bakışlarım ona doğru kaymıştı. Altına kot pantolonunu giydiğini görmüştüm. Üstü çıplaktı.
" Burdasın?" elimi uzatıp onun yanağına koyduğumda o tekrar bana uzanıp dudaklarıma bir öpücük kondurup biraz geri çekilmiş gözlerimin içine neşeyle bakmıştı.
" Gitmemi mi istiyorsun?" benimle uğraşırken hemen başımı hayır der gibi iki yana sallamıştım.
" O zaman şimdi güzel bir duş al. güzel bir yemek yiyelim."o mırıldanırken ben yatakta doğrulup üstüme bakarken hala çıplak olduğumu görmüştüm. Ayağı kalkıp gözlerimi Atakan'dan kaçırırken gülümsüyordum. Biraz garip hissetmiştim.
" Şey o zaman ben bir duş alayım geliyorum." ben böyle çekintili bir şekilde konuşurken o eğilip omzuma dudaklarını bastırmıştı.
" Seni bekliyorum..." fısıldadığında mutluluk tüm vücuduma yayılmıştı.
" Tamam geliyorum." onun yanından koşarak ayrıldığımda hemen kendimi duşa atıp yüzümü elimle kapatmıştım. İnanamıyorum onunla birlikte olmuştum. Niye böyle saçma sapan bir heyecan vardı içimde. Onun yanında şimdi nasıl davranacağımı bilmiyordum. Kendimi kaybetmiştim. Kendimi ona bırakmıştım. Seni bekliyorum demişti. Şu kalbim hızlı hızlı atmayı keser miydi acaba?
Duş aldıktan sonra kapının önünde bırakılmış bir havlu görmüştüm. Onu hemen alıp vücuduma sararken dudaklarımı endişeyle ısırıyordum. Şimdi biz ne olmuştuk böyle? Sakin olmaya çalışmalıydım.
İçeriye gittiğimde onun masaya tabakları koyduğunu görmüştüm.
" Her şey hazır gel. Biraz enerjiye ihtiyacın var. Yoruldun." o sandalye çekip masaya geçtiğinde beni merakla izliyordu. Atakan'ın ilgisi dikkatimi çekiyordu.
" Orada durma gel?" hafifçe kaşları kalkmış eliyle gel işareti yaparken onun yanımda olmasını izliyordum. Buradaydı. Benimleydi. Ona doğru yürüyüp gülümseyerek onun kucağına oturmaya çalışmıştım.
" Tamam... Peki kucağımda yeterince yer var. Dur bakalım şöyle kollarımı geçireyim." onun kucağına oturup sırtımı ona yasladığımda ona kedi gibi sokulduğumu hissetmiştim.
" Dur önce şu ıslak saçlarının suyunu havluna akıtalım." o benimle ilgilenmeye devam ederken bende masadan bir şey alıp onun ağzına vermeye çalışmıştım.
" Al bakalım." hiç itiraz etmeden verdiğim şeyi yemişti.
" Saçlarını bu tarafa sarkıtıyorum." işini bitirdiğinde ellerini karnımda birleştirmişti. Sonra çenesini omzuma dayamıştı. Bir yandan kendi ağzıma bir şeyler atarken bir yandan onun ağzına bir şeyler veriyordum. İkimizde sessizleşmiş gülümsüyorduk. Atakan arada omzumu öpüp tenimi kokluyordu.Sonra hafifçe ısırmıştı.
" Beni yeme ama..." onunla uğraşırken boynumu da ısırdığında gıdıklanmıştım.
" Seni de yerim tatlı şey." kulağıma doğru sıcak nefesini üflemişti. Bir şeyler yemeyi bırakıp sırtımı iyice ona yaslamıştım.