Nisa
" Ne demek bu Cole. Sen ne dediğinin farkında mısın?" aklım almıyordu." Eğer Duru'yu ameliyat edersek Duru'yu kaybedebiliriz. O yüzden Atakan için yapacağımız bir şey yok. Birinden birini tercih etmen gerekiyor. Duru'nun durumu iyi değil. O ameliyattan çıkması bile bir mucize. " Cole elindeki kutuyu çeviriyordu.
" Efecan ne yapmış böyle! Başka bir yer yok muymuş! " kızımın vücudunu kullanmakta ne oluyordu anlam verememiştim.
" Efecan ilacın hepsinin kendinde olmadığını biliyordu. Eğer Duru hayati bir ameliyat geçirmeseydi her şey daha kolay olurdu. Şimdi onun masada kalma riski var." Cole konuştukça odada bir sağa bir sola adım atıyordu.
" Atakan'a verdiğin ilaç ne? Durukan ilacı verdim sanıyor! Atakan biliyor mu bunu?" sinirlerim bozulmuştu.
" Biliyor. Duru'ya bir şey olsun istemiyor. O başka bir yöntem arıyor." bu nasıl içinden çıkılmaz bir işe dönmüştü.
" İyi de bunun parçası kızımın içindeyse bu ameliyatı olmalı. Atakan'a çözüm bulamayacağız sonra ne olacak?" aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık.
" Atakan bunu kabul etmiyor. Duru'ya sakın bir şey söyleme. Kimseye bir şey söyleme. Sadece sana söylüyorum. Şu durumda Duru'nun kendini toplaması çok önemli. Hala sağlıklı düşünemiyor olabilir. Tekrar kendini öldürmek isteyebilir. Şu an bir şeylere tutunmaya çalışıyor. Atakan bunun farkında. Sadece onlara zaman ver." Cole beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
" Atakan'ı kaybedersek Duru için büyük bir vicdan azabı olur. Böyle bir şeyi öğrenirse ne tepki verir biliyor musun? Efecan'ın kendi yüzünden öldüğünü düşünüyordu başta. Neden kafasına sıkmaya çalıştı sanıyorsun! " Cole beni dinlemiyor telefonuna bakıyordu.
" Atakan mesaj atmış." dediğinde hemen Cole'un yanına gitmiştim.
" Neredeymiş Duru? Yanında mı?" Duru'yu merak ediyordu herkes.
" Yanındaymış. Biraz sağlıklı düşünemediğini söyledi." Cole telefonuna bakarken gözleri sonuna kadar açılmıştı.
" Başka ne diyor?" sanki mesajın devamı vardı.
" Duru gerçekten sağlıklı düşünmüyor Nisa. Tam iyileşmiş sayılmaz. Geçen gün bayılmış. Fazla üzüldüğünde sinirlendiğinde bu onun ameliyatlı yerini tetikliyor. Vücudu çok hassas. Psikolojik olarak çok farklı tepkiler veriyor. Zaten cilt sorunu da var biliyorsun. Duru aslında gerçekten tam olarak iyileşmiş sayılmaz." Duru'nun bu kadar narin olması küçükken hastalıkla boğuşması beni yormuştu. Şimdi hem ruhen hem bedenen onun güçlü olmasını istiyordum. Atakan onu mutlu ediyorsa etmesine razı gösterecektim artık. Kızıma bir şey olmasını istemiyordum.
" Atakan bari onu eve getirsin? Ne yapıyorlar Cole? Bir bak onların durumuna. Hasta mı değil mi?" çocuklar için endişeleniyordum.
" Atakan şu an babasının kaynakları kullanmaya çalışıyor. Boşuna o adamı babası olarak kabul etmedi. Bir planı var. Bu ilacın tedavisinin mutlaka geldiği bir yer vardır. Sadece bir tane olduğuna inanmıyorum." Cole yatağa oturmuştu.
" O adama o yüzden mi gitti?" bende anlam veremiyordum. Bu kadar çabuk birisini kabullenmesi bana doğru gelmemişti.
" Atakan tedbirli davranıyor. Ama Durukan'ın bilmemesi daha iyi. Durukan biraz fazla karışıyor her şeye. Bu sefer o dinlensin. Sen de bir şeyler söyleme. Sana anlatıyorum sadece. Bırak Durukan'la Atakan soğuk dursunlar. Şu Atakan'ın babası da salak değil. O da tedbirli davranıyor." Cole beni şaşırtıyordu. Atakan'la bu kadar içli dışlı olduklarını bilmiyordum.