Duru
Güzel bir AVM'ye gelmiştik. Kıyafet denerken Atakan beni mağazanın içinde bekliyordu. Onu da yanımda sürüklemiştim. Bilerek hiçbir kıyafeti beğenmiyor onunla mağazadan mağazaya dolanıyordum. Aslında sadece onunla vakit geçirmek onu izlemek istiyordum. Onun gönlünü almaya çalışıyordum. Yan yana yürürken başka mağazalara bakınıyordum. Ara sıra onunla göz göze geliyorduk.
" Şu nasıl? Bence şık duruyor gel." onun elinden tutup vitrinde gördüğüm elbisenin olduğu yere doğru onu sürüklemeye başlamıştım.
" Güzel olmak istiyorum. O yüzden güzel bir şeyler seçelim." onunla konuşurken Atakan ellerimize bakıyordu. Çaktırmadan elini bırakmadan mağazaya girmiştim. O da şikayetçi gibi durmuyordu.
" Atakan bak şu çok güzel duruyor." onunla birlikte kırmızı bir elbisemin yanına giderken mağazadaki bazı kızların Atakan'a baktığını görmüştüm. Manken gibi bugün takım elbise giymiş dikkat çekiyordu. Elbisenin kendi bedenime uygun olanını alıp kabine giderken Atakan etrafına bakınmaya başlamıştı. O da bir kaç elbiseye bakınırken gülümsememi bastıramamıştım. Açık mavi bir elbise almış ona bakıyordu. Sanırım onu sevmiş gibi duruyordu.
" Atakan beğendiğini getir kabindeyim!" uzaktan ona bağırdığımda hemen kabine koşmuştum. Bugün inanılmaz mutluyum. Kahretsin şimdi fark ediyordum. Ben onunla gerçekten mutluydum. Onunla böyle mağazalarda dolanmak hoşuma gitmişti.
Kıyafeti hemen üzerime giydiğimde yere kadar uzanan etekleri biraz hareket etmemi engelliyordu. Sırt dekoltesi çok fazlaydı. İlk intiba için uygun değil gibiydi.
" Getirdim. Bunu dene." Atakan'ın dışarıdan sesini duymuştum. Kabini açıp ilk denediğim elbiseyi gösterirken başını hayır der gibi iki yana sallamıştı.
" Arkası çok açık. Boyun olmamış. Bu mavi daha tatlı." Atakan bana mavi elbiseyi uzatırken daha kapalı bir elbise olduğunu fark ettim.
" Peki şunu bir çıkarayım o zaman." ip kollarımı düzeltirken Atakan bana kısa bir bakış atmıştı. Sonra elini ensesine koymuş arkasını dönüp giderken gülümsememi bastıramamıştım. Kendi de benim gibi ne yaptığını bilmiyordu.
Sonra verdiği açık mavi elbiseyi giymiştim. Vücuduma tam oturmuş bedenime çok uygundu. Atlet yakalı bir elbiseydi. Ama işlemeleri ve süsleri çok güzeldi. Eteğin boyu dizimin hemen altında bitiyordu. Tek sorun arkamı kapatıp göğüs kısmının nasıl durduğunu göremememdi.
" Atakan?" kabinden başımı çıkarıp ona seslenmiştim.O yanıma gelip merakla bana bakmıştı.
" Arkamı bir kapat. Bence güzel bedenime çok uygun." saçlarımı kenarı çekip ona bırakmıştım fermuar işini. Hemen fermuarı çekip kendini geri çekişmişti.Ona doğru dönmüştüm.
" Ben sevdim." ellerimi belime koymuştum.
" Kalçalarımı güzel sardı." ellerimi vücudumda sürterken Atakan derin bir nefes alıp gözlerini kapatmıştı.
" Ben arabada bekliyorum. Yoruldum. Parasını ödedim. Ayakkabını da al gel." Atakan gidecekken elime bir kredi kartı vermişti. Onu alırken bir de onun kolunu tutmuştum.
"Kuaför?" onu yorduğumu biliyordum.
" Eve ben sana özel getirtirim. Gidip uyumak istiyorum. Çok yoruldum bugün Duru." onu yorgun görmüştüm.
" Tamam." demiştim ama biraz keyfim kaçmıştı. O arkasını dönüp gittiğinde hızlıca ayakkabılarımı da alıp yarım saat içinde işimi bitirmiştim.
Sonra arabaya gittiğimde Atakan'ın arka koltukta uyuduğunu fark ettim. Başını dayamış o tatlı dudakları hafif aralıklı uyuyordu. Gerçekten yalan söylemiyor yorulmuştu.