Bölüm 21 Hayal

1K 94 17
                                    

Duru

Atakan bana daha sıkı sarılıp beni kendine doğru çekmişti.Zaten yaptığım şu rezillikten sonra onu görmesem daha iyi olurdu.

" Biraz rahatla sonra gidelim." kulağıma fısıldarken başımı çevirip ona doğru bakmaya çalışmıştım. Göz göze geldiğimizde dudaklarıma doğru bakmıştı.

"Atakan ne istediğimi bilmiyorum. Düzgün düşünemiyorum." Atakan bir elini getirip yanağıma sürtmeye başlamıştı. Bu aşırı rahatlatıyordu.

" Farkındayım..." o beni incelerken onunda dalıp gittiğini fark ettim.

" Eğer bir hata yaparsam yaşadıklarımız aramızda kalsın olur mu?" ona mırıldanırken başımı geriye doğru yaslamış ve onun gözlerinin içine doğru bakmaya devam etmiştim.Kendimi kendi rezilliğime hazırlıyordum. Biraz bana dokunmasını istiyordu vücudum.Rahatlamaya ihtiyacım var gibiydi. Hayvansal dürtülerimi kullanmak istiyordum şu an. Neyi mi tedavi edecektim onunla bilmiyordum ama bir haz gelmişti içime. Bastırılmaz bir şey. Atakan elini omzuma yerleştirmiş hafif hafif sıkıyordu.

" Ne gibi bir hata?" bana fısıldadığında diğer eliyle bacaklarımdaki havluya doğru uzanmıştı. Bir eli bacaklarımdan yukarıya doğru gidiyordu. Havlumu sıyırırken onu izliyordum. Elleri tenimde sürtülürken aylardır bu hissi yaşamadığımı fark etmiştim.Sanki diyetteydim ve diyetimi bozuyordu . Garip bir şekilde suçlu hissetmiyordum. Sanki bu sadece benim vücuduma bir terapi gibi olacaktı. Kendimi buna inandırmaya çalışıyordum.

" Bilmiyorum..." Diye mırıldandığımda tekrar onun gözlerinin içine baktım. Havlumla uğraşmaya devam ediyordu. Bir eli yavaşça omuzlarımdan kaymış havlumun ön kısmını yavaşça açmaya çalışıyordu.

" Bu bir rahatlama yöntemi. Farklı bir şey düşünme." Atakan kulağıma fısıldarken elinin birini göğüsümün üzerinde hissetmiştim. Yavaş yavaş dokunuyordu. Daireler çiziyordu.Bir eli de tam kadınlığıma değdiğinde gözlerimi kapatmıştım. Kimseye ihanet etmiyordum. Aylardır vücudum bunu istiyor gibiydi. Dürtülerimi nedense durduramıyordum. Mantığımı kaybetmiştim. Üç günlük tanıdığım adamın kollarına kendimi bırakmıştım. Çok nazikçe dokunuyordu. Dudaklarımı ısırıp karnımdaki kelebeklerin yayılmasına izin vermiştim.

" Rahatla...Kendini bana bırak..." Atakan ne yaptığını çok iyi biliyordu sanki.

" Bugün sadece sana dokunacağım ve rahatlamaya çalış. Mutlu ol. Vücudunun isteklerine karşı koyma. Sen insansın Duru. Ruhun ve bedenin bazen farklı çalışır. O duygulara karşı koymak zordur bazen." çok nazik ve fısıldayarak konuşuyordu. Elleri tatlı tatlı geziniyordu. Altımda bir sızı hissetmeye başlamıştım.

" Üzgünken bazen insan ne yaptığını bilmez. Ama bazen farklı şeyler düşünmek gerekir." Kulağımın kenarında fısıldayıp aklımı başka yere çekiyordu sanki.

" Şimdi gözlerini kapat..." onun dediklerini yaparken ellerinin gezindiği yerleri takip ediyordum. Çıldırtırcasına dokunuyor bana büyük bir haz veriyordu. İki eli önce göğüslerimde daha sonra yavaş yavaş karnımdan aşağı inmişti. Oradan kadınlık bölgeme doğru kaydı. İnlemeyle biraz geriye doğru kendimi ittirdim. Bu çok haz verici bir şeydi. Dudaklarımı onun boynuna doğru bastırmıştım. Hızla kendimi kaybedip ona doğru dönmüş ve tam gözlerinin içine baktığımda bu sefer o ellerini kalçalarıma yerleştirmişti. Hafif hafif onları sıkıyor ellerini aşağıya doğru kaydırıp bacak aralarıma dokunuyordu. Sinirlerimi uyarıyordu sanki.

" Bunu neden yapıyorsun?" O kalçalarımdan belime doğru ellerini sürtüp dudağının kenarını dişlemiş bana merakla bakıyordu.

" Bilmem. İstiyorsun gibi görünüyor.Birde hoşuna gidiyor gibi? Yumuşak bir tenin var." dudaklarını diliyle ıslatmıştı.Beni koltuk altlarımdan tutup biraz kendine doğru çekince yüz yüze gelmiştik. Ellerimle uzanıp onun tişörtünü yavaşça sıyırırken biraz üzerinde kalkmış o da bana yardımcı olmuştu. Tekrar göğüslerimi onun çıplak vücuduna sererken ellerimi onun omzuna dayamıştım. Telefon çalmaya başladığında Atakan başını çevirmiş sonra bana uzun uzun bakmıştı.

Sessiz 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin