"So, Mr. Lumean. This is our sample of the product that we will launch soon. As you can see, the material are made from high quality of songket. For the design, we choose to made two style. If you open here, here and here. This handbag will turn to large handbag. Then, if you want a small bag. Just flip it up and click it then vualah it turn to small"terang aku panjang lebar sambil membuat tutorial cara membuatkan bag itu menjadi saiz besar dan kembali ke saiz kecil.
"Not only that sir, we also produce the purse set with the handbag. What do think?"giliran Ghazli pula berbicara.
"Okay. I really like the material of it. So elegant. The trick also nice. So, the buyer can use it in different type. I like. And i accept this presentation. It nice. I can't stop touch it"tutur Mr. Lumean.
"Thank you Mr. Lumean for trusted us. And thanks a lot for the cooperation"ucap ku dengan penuh kegembiraan.
"My pleasures. Can i keep this?"pinta Mr. Lumean.
"Sure. You can keep that"kata ku.
"Again, thanks a lot Mr. Lumean. The product will ship 3 month from now"Ujar Ghazli berjabat tangan dengan Mr Lumean.
"You're welcome. Alright. See you in 3 month when the product has done. So, I need to leave first cause i had a meeting after this. I'm sorry". Kata Mr. Lumean meminta diri.
"It okay. Thank you very much"jawab ku.
Mr. Lumean bergerak pergi meninggalkan aku dan Ghazli disitu. Senyuman dibibir aku masih lagi mekar. Gembira apabila produk yang dikeluarkan dapat menembusi pasaran Italy.
"Are you happy?"soal Ghazli disisi.
"Of cause i'm happy. This is my first project and it will be in Italy"tutur ku kegembiraan.
"Congratulation sayang. So, nak pergi mana lepas ni?"tanya Ghazli.
"Pergi shoppinglah. Jom". Ajak ku. Terus bangun dari duduk lantas menarik Ghazli mengikuti aku.
"Haih.. bankcrup aku"monolog Ghazli sendiri.
▪️▪️▪️
"Abang, mana satu cantik?"tanya ku kepada Ghazli. Masih kedengaran jangal dibibir aku ni untuk memanggilnya 'abang'.
"Better that one. Tak over sangat and soft"ujar Ghazli memberi pendapat.
"Okay. Tya pergi cuba kejap". Aku memasuki bilik persalinan untuk mencuba pakaian yang dipilih oleh Ghazli itu tadi.
Ghazli yang hanya duduk di kerusi menunggu mengeluarkan telefon bimbitnya. Sedang asyik dia menghadap telefonnya, seseorang datang menegurnya.
"Hai".
Tanpa menjawab, Ghazli menoleh. Terkejut juga dibuatnya apabila melihat orang itu.
"Daria. Kau buat apa dekat sini?"tanya Ghazli.
"Saja, jalan-jalan. Tak sangka pula boleh jumpa dengan you dekat sini"jawab Daria menarik senyum semanis mungkin. Mata Daria liar mencari kelibat seseorang disekitar kedai.
"You sorang je ke?"tanya Daria.
"No. I'm with my wife"jawab Ghazli tanpa sebarang reaksi. Dia masih lagi terkejut dengan kehadiran Daria disitu. Setahunya, Daria berada di korea selatan sekarang ni.
YOU ARE READING
He's my Mr. Hot [✔️]
RomanceMengisahkan seorang gadis lewat remaja yang sangat suka bersosial. Dari segi pakaian, tutur kata, tidak melambangkan dirinya seorang gadis yang boleh dibuat isterilah katakan. Itulah Etyani Meerlina. Gadis yang suka berfoya. Tetapi, dia merupakan se...