3. kapitola

32 2 0
                                    

"Co tady děláš, ty chudinko!" křičela Gabriela na Vanessu. "Gabrielo, prosím tě, uklidni se a nedělej scény," okřikl ji Chris. "Jak po mně můžeš chtít, abych se uklidnila," vynadala mu, "když je tady..." "To není Vanessa," přerušil ji Chris a Gabriela se na něj udiveně podívala. "To si myslíš, že jsem slepá?" rozčílila se Gabriela. "To je Natalia Alvarado. Naše nová modelka," představil Vanessu Chris a pousmál se na ni. "Těší mě, slečno," řekla Vanessa s úsměvem a podala Gabriele ruku. Gabriela se na ni podezřívavě dívala a stiskla ji ruku. "Taky mě těší, Gabriela Veroni," představila se, "Chrisova snoubenka," dodala důrazně. Vanessa se na ni s velkým přemáháním usmívala. "Omluvte nás, musíme si s Gabrielou promluvit," řekl Chris, chytil Gabrielu za ruku a odešli spolu.

"Jessico, tyhle dokumenty, prosím tě, pošli ještě dnes," řekl Alejandro a podal je Jessice do rukou. "Samozřejmě, Alejandro," odvětila Jessica s úsměvem a odcházela, když ji Alejandro na poslední chvíli zadržel. "Jessico, počkej, málem bych zapomněl," zavolal na ni Alejandro a Jessica se na něj otočila. "Ano, co ještě potřebuješ?" zeptala se ho. "Zavolej, prosím tě, do květinářství a objednej tucet rudých růží pro Raquel. A ať jí je doručí ještě dnes," požádal ji s úsměvem. "Jistě," odvětila Jessica s úsměvem a odešla. Jen co se za ní zabouchly dveře, zatvářila se nenávistně. "Raquel, Raquel, pořád jenom Raquel," rozčilovala se, ale po chvíli se začala usmívat, "ale ty už brzy přijdeš na to, kdo je ta pravá. Příště budou ty růže pro mě," řekla sebejistě.

"Chrisi, mně se ta ženská nelíbí!" rozčilovala se Gabriela, když s Chrisem vešli do jeho kanceláře, "není možný, aby si dvě ženský byly takhle podobný," dodala vážně. "Vzhledově si jsou podobný, to je pravda," uznal Chris, "ale to je všechno. Povahově je každá jiná," dodal smutným hlasem. "Ale já nechci, aby tu pracovala," zuřila Gabriela, "nechci, aby ti byla nablízku. Bude ti pořád připomínat tu hloupou chudinku," křičela. "Takhle o ní mluvit nebudeš!" okřikl ji Chris. "Ty ji pořád miluješ," rozčilovala se Gabriela a začala do Chrise vztekle bušit, "miluješ ji, miluješ ji! Proč mi to děláš?" křičela, až byl její křik slyšet na chodbě. Chris ji chytil za paže a zatřásl s ní. "Gabrielo, proboha, uklidni se a přestaň s těmi svými výčitkami," zakřičel na ni a poté ji odstrčil, "co ode mě chceš? Chceš to slyšet přímo ode mě? Ano, ještě pořád ji miluju," zdůraznil a Gabriela ztuhla, "a hlavně nemůžu zapomenout na to, jak jsem jí ublížil. Dokud ji nepožádám o odpuštění, nedostanu ji z hlavy," vysvětlil vážně, "a jestli kvůli tomu chceš skončit náš vztah, pochopím to. Nemůžu tě nutit, aby si se mnou byla, když nejsem schopný ti tvou lásku plně opětovat." dodal. "Ne, miláčku, to neříkej," zhrozila se Gabriela a vrhla se Chrisovi do náruče, "odpusť mi to, už ti ji nebudu připomínat a nebudu ti ji vyčítat, jen mně, prosím, neopouštěj," snažně ho prosila, když se mu poté podívala do očí, "já vím, že na ni jednou zapomeneš. Pomůžu ti v tom," dodala a začala ho líbat. "Miluju tě, jsi jenom můj," říkala Gabriela něžně, když ho stále líbala. Chris po chvíli její polibek také opětoval.

"Vanesso, ty si zahráváš!" upozorňovala ji Marisol, zatímco v ateliéru vybírala nejlepší fotky, které dnes nafotila s Reinaldem a Stacie, "nejen, že tě hned poznal Chris, ale i ta hysterická Gabriela z tebe div nedostala infarkt," dodala vážně. "A co po mně chceš?" zeptala se jí Vanessa, "abych to ukončila hned na začátku? To ne, Marisol, to ne!" zdůraznila, "musela sem toho udělat hodně, abych se dostala až sem a neuteču před první překážkou," řekla rozhodně, "sice mě poznali, ale taky se nechali lehce přesvědčit, že nejsem ta, za kterou mě považují," dodala. "Já vím," vzdychla Marisol, "ale nechci, aby ti ta pomsta ublížila ještě víc," dodala ustaraně. "Nemusíš se bát," odvětila Vanessa, "přesně vím kam můžu zajít a kam ne," dodala. "A teď mi řekni," řekla Marisol, odložila fotky stranou a podívala se přímo na Vanessu, "co si cítila, když si Chrise uviděla?" zeptala se jí. "Co jsem cítila?" řekla Vanessa ironicky, "hlubokou nenávist," zdůraznila s nenávistným pohledem. "Hm, dobře," přikývla Marisol, "a co si cítila, když si viděla Gabrielu jak Chrise líbá," zeptala se jí. "Opět hlubokou nenávist," zopakovala Vanessa. "A co ještě?" zeptala se jí Marisol. "Nevím, na co narážíš," odvětila Vanessa a nervózně se zahleděla do země. "Podívej se na mě," pobídla ji Marisol a Vanessa se na ni podívala, "já jsem viděla ten tvůj pohled. Tu nenávist sem tam opravdu viděla, ale taky sem tam viděla obrovský smutek. Vanesso, ty ho pořád miluješ," připomněla jí. "Marisol, nebuď směšná," zasmála se Vanessa. "Chrise možná oklameš, ale mně ne," upozornila ji Marisol, "jak se mu chceš pomstít, když mu ve skrytu duše ve skutečnosti nechceš ublížit," zeptala se jí. "Tak dost, už se o tom nechci bavit," řekla Vanessa naštvaně, "musím si jít ještě něco zařídit," dodala a odešla. "Nechceš se o tom bavit, protože nechceš přiznat, že mám pravdu," pomyslela si Marisol a pokračovala v práci.

Láska na druhý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat