Natalia na Chrise beze slova hleděla. Nevěděla, co říct. Chris se na ni usmál, vzal si od ní zpátky svou fotku a zamilovaně se na ni díval. "Vanessa byla světlem mého života," řekl s povzdechem, "bohužel jsem na to přišel až když bylo příliš pozdě." "To už jsi mi říkal," vyhrkla ze sebe Natalia, "její matka ti neřekla kam odjela." Chris smutně přikývl. "A proč si se teda nepokusil najít ji?" zeptala se ho Natalia. "Snažil jsem se," odvětil Chris, "ale nakonec jsem si uvědomil, že ona stejně nechce, abych ji našel. A nechtěl jsem ji ublížit víc, než jsem to udělal," dodal smutně a schoval fotku zpátky do peněženky. "A jakto že tu fotku ještě máš?" nechápala Natalia, "to ti Gabriela dovolila si ji nechat?" dodala ironicky. "Já se Gabriely nemusím o nic prosit ani dovolat," odvětil Chris vážně, "ale za tu dobu si ji už poznala, takže je ti asi jasné, že tím nadšená nebyla," dodal se smíchem. Natalia se pousmála. "Je pravda, že mi tu fotku několikrát vyhodila," vysvětlil Chris, "ale nakonec to vzdala, protože jakmile mi ji vyhodila, já si tam dal vzápětí novou. Mám několik kopií a originál mám pečlivě uschovaný. Přeci jen je to moje jediná památka na Vanessu," dodal se smutným úsměvem. "Natalie, pokračujeme," ozvalo se zdálky. Natalia se otočila na svého fotografa. "Už jdu," zavolala na něj. Poté se otočila zpátky na Chrise. "Tak já už musím jít," usmála se na něj. "A já zas musím dojet pro tu pizzu," zasmál se Chris. Natalia se na něj ještě jednou usmála a odešla.
"Jakto že Vanessa odjela sama s tím chlapem?" rozčiloval se David a chodil po bytě Marisol sem a tam, "proč si mi to neřekla už včera?" zeptal se jí. Marisol seděla na sedačce. "Proč asi?" podotkla ironicky, "se podívej na sebe jak vyvádíš a pak si sám odpověz na svou otázku." "Jasně, že vyvádím," zuřil David, "co když jí ten parchant něco udělá?" "Tak toho bych se nebála," odvětila Marisol klidně, "Vanessa je dospělá. Postará se sama o sebe." "Tak toho já bych se zase bál," oponoval jí David, "moc dobře víš, že je do toho chlapa pořád zamilovaná." "A teď se tady rozčiluješ kvůli tomu, že máš o Vanessu strach nebo jednoduše žárlíš?" zeptala se ho Marisol provokativně. David se na ni naštvaně podíval. "Samozřejmě, že se o ni hlavně bojím," zdůraznil. Marisol souhlasně přikývla, ale myslela si svoje. U dveří zazvonil zvonek. Marisol vstala a šla otevřít. "Danieli," zvolala radostně, když ho spatřila a políbila ho, "dneska si přišel nějak brzo," smála se. Daniel jí na to nic neřekl, protože od prvního okamžiku zaregistroval Davida a byl z něho nervózní. Marisol si toho všimla. "Vy se vlastně ještě neznáte," řekla, chytla Daniela za ruku a dovedla ho až k Davidovi, "to je můj přítel Daniel Castillo," představila ho Davidovi, "a to je můj a Nataliin kamarád, David Morales," představila ho Danielovi. "Těší mě," usmál se Daniel na Davida a podal mu ruku. David si Daniela podezřívavě prohlédl a stiskl mu ruku. "Přítel?" divil se, "jaké máš s Marisol úmysly?" zeptal se ho vážně. "Davide, myslím, že by si už měl jít," řekla mu Marisol dřív, než Daniel stačil něco říct. "Už stejně musím jít," odvětil David a nespustil z Daniela oči, "a Marisol," podíval se na ni, "až se ti..." chtěl říct Vanessa, ale pak si uvědomil, že ho Marisol představila jako kamaráda Natalie, "...Natalia ozve, tak mi dej vědět," dodal, ještě jednou si Daniela přeměřil pohledem a odebral se ke dveřím. Marisol ho doprovázela. "Ani si se nepochlubila, že s někým chodíš," odvětil David, "kdo to vůbec je? Proč si mě představila jako kamaráda Natalie a ne Vanessy?" vyptával se. "Protože Daniel je Chrisův nejlepší kamarád," odpověděla Marisol. "Cože?" vykřikl David, "to snad není možný, jak si mohla..." "Promluvíme si o tom jindy," přerušila Marisol jeho rozčilování a vystrčila ho ven. "Moc jsem se mu nelíbil," smál se Daniel. Marisol se na něj usmála a přistoupila k němu. "Víš, David je takový můj a Nataliin ochránce, a navíc je policista, takže hned každého z něčeho podezřívá," vysvětlila se smíchem. "Tak to bude tím," smál se Daniel a políbil ji, "tak jdeme?" zeptal se jí. "Samozřejmě," usmála se na něj Marisol, ze sedačky si vzala kabelku a společně odešli.
ČTEŠ
Láska na druhý pohled
RomanceNovela vypráví příběh Vanessy Solano, která se právě vrátila ze svých studií v New Yorku do rodného Caracasu. Vrací se zcela proměněná, uvnitř i zvenčí, nepoznávají ji ani její nejbližší přátelé a rodina. Jediným důvodem jejího návratu je pomsta muž...