21. kapitola

15 1 0
                                    

"Reinaldo, co to meleš?" rozčílil se Chris a vstal od stolu. "Myslím, že jsem se vyjádřil dost jasně," usmíval se na něj Reinaldo ironicky, "a nesnaž se zapírat! Stacie tě včera viděla, jak se s Natalií líbáš. A tím nemyslím tu reklamu," dodal se smíchem. "Čeho si myslíš, že tímhle ubohým vydíráním dosáhneš?!" zakřičel na něj Chris. "Popravdě, Chrisi, já jsem spokojený s tím, co mám," usmíval se Reinaldo, "ale vyslala mě Stacie a svoji manželku přece musím poslechnout," smál se. "Vypadni z mé kanceláře!" přikázal mu Chris a ukázal na dveře. "Ale no tak, Chrisi, jsme přeci staří přátelé, tak se dokážeme nějak rozumně dohodnout," řekl mu Reinaldo. "Ano, to si řekl správně. Staří přátelé," zdůraznil Chris slovo "staří", "a teď už konečně vypadni!" přikázal znovu Reinaldovi, aby odešel. "Chrisi, musíš to brát s klidem," uklidňoval ho Reinaldo, "vždyť já chápu, proč sis s Natalií začal. Byla to jen otázka času. Připomíná ti Vanessu a Natalia je na rozdíl od Vanessy opravdu k nakousnutí," smál se. Chris se rozzuřil, chytil Reinalda za límec u košile a zatřásl s ním. "Ty jsi nebudeš Vanessu ani Natalii brát do huby, je ti to jasný!" zakřičel na něj. "Proč se tak rozčiluješ?" smál se Reinaldo, "vždyť je to pravda. Vanessa byla ošklivá hlupačka, ale za to Natalia," řekl a mlsně se usmál. Chris se na něj nenávistně podíval a udeřil ho pěstí do obličeje. "Řekl jsem ti, že si je nebudeš brát do huby!" zakřičel na něj. Reinaldo se držel za tvář, zasmál se a tentokrát on udeřil Chrise do obličeje. Poté se začali naplno prát.

"Už jdu, už jdu," zvolal Carlos otráveně, když někdo zazvonil na dveře jeho bytu, "ty?" řekl znechuceně, když otevřel dveře a uviděl Carolinu. "Carlosi, musím ti něco říct," řekla mu Carolina. "Ale my dva se už nemáme o čem bavit," odvětil Carlos, "řekl jsem ti dost jasně, že buď já nebo to dítě!" připomněl Carolině, "ale zatím jsi s tím nic neudělala," dodal a chtěl zavřít dveře. Carolina ho zadržela a vešla do bytu. "Právě proto jsem přišla," řekla a na chvíli se odmlčela, "včera jsem byla na potratu," řekla vážně. Carlos se začal usmívat a objal ji. "Carolino, to je naprosto skvělá zpráva," radoval se a políbil ji, "já věděl, že se rozhodneš správně," usmíval se. Carolina se také pokusila o úsměv. "To musíme oslavit," smál se Carlos, "dneska je u Ramona zase párty, takže to bude ideální příležitost," usmíval se. "Carlosi, já ale nemám náladu oslavovat," řekla Carolina smutně. "Ale neblázni," smál se Carlos, "taková důležitá věc se oslavit musí," dodal a objal Carolinu. Carolina ho také objala, ale na rozdíl od něj, nebyla vůbec šťastná. Naopak byla velmi smutná.

"Ty hajzle!" zakřičel Chris na Reinalda a vyrazil ho ze dveří. Jessica, která seděla u svého stolu a česala se, leknutím upustila hřeben na zem. Rychle vyběhla ven a běžela pro pomoc. Chris poté vyrazil Reinalda i z druhých dveří a dostali se tak až na chodbu agentury. Chris a Reinaldo se dál prali a oba už byli dost potlučení. Někteří zaměstnanci se shromáždili kolem nich a byli zvědaví, kdo vyhraje. Natalia, Marisol a Stacie vyšly z ateliéru. "Proboha!" zvolaly všechny tři zároveň. "Tak už přestaňte!" zakřičela na ně Natalia. Z jedněch dveří vyšla Jessica, kterou následovali Alejandro a Gustavo. Ti se ihned rozeběhli ke Chrisovi a Reinaldovi a odtrhli je od sebe. "Můžete mi vysvětlit, co se to tu děje?!" zeptal se rozčíleně Gustavo, který držel Reinalda. "Na to ať vám odpoví váš syn," smál se Reinaldo, "který nedokáže unést pravdu," dodal. Chris se na něj chtěl znovu vrhnout a Alejandro měl, co dělat, aby ho udržel. "Já tě tak nenávidím, ty parchante," zakřičel Chris na Reinalda, "to ty za všechno můžeš! To tvojí vinou jsem Vanessu ztratil! To tvojí vinou jsem neměl možnost říct ji celou pravdu!" křičel na něj. "Tak to ne, kamaráde, já jsem to nebyl," bránil se Reinaldo, "s tímhle obviněním se obrať na někoho jiného," dodal a přitom narážel na Gabrielu. Chris stále ještě netušil, že to byla Gabriela, která před pěti lety vylíčila Vanesse upravenou verzi příběhu. "Tak už dost! Konec představení!" rozhodl Gustavo a zaměstnanci se začali vracet ke své práci, "Stacie, odveď si svého manžela," řekl jí. Stacie chytla Reinalda za ruku a odvedla ho. Alejandro pustil Chrise. "V pořádku, synku?" zeptal se Gustavo Chrise. "Ano, tati," odvětil Chris. "Doma si o tom promluvíme," řekl mu Gustavo a odešel. Alejandro poplácal Chrise po zádech a také odešel. Marisol mrkla na Natalii a odešla do ateliéru. Chris se chtěl vrátit do své kanceláře, když se mu Natalia postavila do cesty. "Někdo by ti měl ošetřit rány," řekla mu a tím se mu nabídla sama. Chris se na ni usmál, chytil ji za ruku a vešli do kanceláře.

Láska na druhý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat