71. kapitola

11 1 0
                                    

„Gabriela se pokusila Vanessu zabít?" zvolal Chris šokovaně, „to nemůže být pravda!" nechtěl tomu věřit. „Bohužel je to pravda, Chrisi!" řekla mu Jessica, „byla jsem toho svědkem!" dodala vážně. „A kdy to bylo? Jak se to stalo?" vyptával se Chris. Jessica se nadechla a převyprávěla mu, co se tenkrát večer stalo. „Gabrielo, a čeho tím chceš vlastně dosáhnout?" zeptala se jí Jessica nechápavě. „No přeci...," zarazila se Gabriela, když si všimla Vanessy, která zrovna vyšla z restaurace. Jessica se podívala směrem, kam se Gabriela dívala a také si Vanessy všimla. „Jo takže pánská jízda!" zvolala Gabriela, „ale s tou mrchou po boku!" dodala nenávistně a nastartovala. „Gabrielo, co to děláš?" zeptala se jí Jessica. „Teď se jí zbavím jednou provždy!" pronesla Gabriela s vítězným úsměvem a vjela na silnici. Sešlápla plyn až dolů a jela přímo proti Vanesse. „Gabrielo, co děláš? Neblázni!" říkala ji Jessica vyděšeně. Gabriela ale na to nijak nereagovala. Usmívala se a těšila se z toho, že se Vanessy navždy zbaví. Vanessa si až teď všimla rychle jedoucího auta proti ní a z šoku a ze strachu se nemohla ani pohnout. „To je tvůj konec, potvoro!" zasmála se Gabriela hystericky a její auto bylo Vanesse blíž a blíž. „Ne!" vykřikla Jessica a na poslední chvíli strhla volant stranou. „Proboha!" zvolal Chris vyděšeně. „Gabriele jsem slíbila, že to nikdy nikomu neřeknu, ale je to s ní čím dál horší a bojím se, aby neudělala další hloupost!" vysvětlila mu Jessica, „protože tentokrát by se jí to třeba mohlo i povést!" dodala vážně. „Ty jsi vlastně Vanesse zachránila život!" uvědomil si Chris. „Možná Gabriela by s tím dokázala žít, ale já ne! Proto jsem jí v tom na poslední chvíli zabránila!" odvětila mu Jessica. „Děkuju ti, Jessico! Za to, že si mi to řekla a taky za Vanessu!" pousmál se na ni, „kdyby se jí něco stalo, nepřežil bych to!" dodal. „Já vím!" přikývla Jessica, „tak to je všechno, co jsem ti chtěla říct. Už půjdu!" zvedla se a šla ke dveřím. „Jessico, počkej!" vstal Chris od stolu. Jessica se zastavila a otočila se zpátky k němu. „Proč jsi mi to vlastně řekla?" zeptal se jí Chris, „já myslel, že vždy budeš na Gabrielině straně a že ji budeš podporovat v tom, co dělá!" divil se. „Jak už jsem ti řekla, Chrisi! Gabriela je na tom čím dál hůř a nechci, aby udělala něco, čeho by mohla do konce svého života litovat!" vysvětlovala mu Jessica, „a navíc jsem si uvědomila, že život není takový, jaký si ho člověk naplánuje, ale že občas musí udělat i něco pro toho druhého, aby sám dosáhl odpuštění a porozumění!" dodala vážně. Chris se na ni usmál. Jessica mu úsměv opětovala a odešla.

Marisol přebalovala Karen, když jí někdo zaklepal na dveře. „Stacie, je otevřeno!" zavolala, protože věděla, že v tuto dobu Stacie přijde. Dveře se otevřely a dovnitř opravdu vešla Stacie. „Přišla jsi akorát, maminko!" usmála se na ni Marisol, „před chvíli jsme vstaly a teď se přebalily!" řekla jí. „To jste ale holky šikovný!" přisedla si k nim na zem Stacie, „pojď ke mně, ty můj miláčku!" vzala si Karen do náruče, „ani nevíš, jak moc se mi stýskalo!" políbila ji na hlavičku. „Nám se taky stýskalo!" usmála se na ni Marisol. „A jak jste tu noc zvládly?" zeptala se jí Stacie. „Začátek byl trochu komplikovaný, ale pak už bylo všechno v pořádku!" odvětila jí Marisol. „Proč byl začátek komplikovaný?" zeptala se jí Stacie. Marisol jí řekla všechno o Danielovi, i o hádce s Paolou. „Karen, tak ty ses rozplakala, když sem přišla ta zlá čarodějnice Paola?" zeptala se jí Stacie, „tak to se ti vůbec nedivím! Chápu, že tě vyděsila!" znovu ji políbila na hlavičku. „Hned jsem ji taky vyhodila!" řekla Marisol, „neboj, Stacie, ke Karen se vůbec nepřiblížila! To bych jí nedovolila!" zdůraznila. „Já vím, Marisol, o tom vůbec nepochybuju!" usmála se na ni Stacie, „ale neměla si Danielovi říkat, že s Martínem nechodíš, že si to jen před ním hrála! Měla si ho ještě nechat, aby se užíral!" zasmála se. „Vždyť víš, že já tohle neumím!" odvětila jí Marisol, „neumím nic předstírat ani lhát!" dodala. „Já vím!" přikývla Stacie, „a to tě taky šlechtí!" usmála se. „A jak dopadla večeře s Reinaldem?" zeptala se jí Marisol. „Den ode dne jsem z něho v čím dál větším šoku!" odvětila jí Stacie, „nevím, co se sebou v tom zahraničí udělal, ale je jako vyměněný. Teď je z něho pozorný a galantní muž, o kterém sní každá žena!" nevěřícně se usmála. „Tak to je dobře!" usmála se Marisol, „moc ti to přeju!" chytla jí za ruku, „vlastně vám oběma!" usmála se na Karen.

Láska na druhý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat