17. kapitola

21 1 0
                                    

Vanessa od sebe Davida odstrčila. "Davide, co to zase děláš?" zakřičela na něj. "Vanesso, promiň," omlouval se jí David, "já nevím, co to do mě zase vjelo!" "Ale já vím," odvětila Vanessa, "zase do tebe vjela ta tvoje naprosto nesmyslná žárlivost!" David chtěl něco říct, ale Vanessa ho nepustila ke slovu. "Ne, Davide, teď budu mluvit já!" řekla mu zvýšeným hlasem, "konečně si uvědom, že ty nemáš k žárlivosti žádný důvod! Protože my dva spolu nechodíme! Jsme jenom kamarádi! My se nemusíme toho druhého vyptávat, kde byl a s kým byl, a proto si nemusíme dělat žárlivé scény!" "Já jsem ale Chrisovi nedělal žárlivou scénu!" obhajoval se David, "jen jsem ho upozornil na to, že nejsi sama! Že já tě před ním ochráním!" "Ale já žádnou ochranu nepotřebuju!" zakřičela na něj Vanessa, "dokážu se o sebe postarat sama!" "O tom teda dost pochybuju," odvětil David ironicky, "stačí, aby se na tebe ten chlap podíval a tobě se rozklepou kolena, protože jsi do něj pořád zamilovaná!" vykřičel jí do obličeje. "Jo, možná jsem," vyhrkla ze sebe Vanessa. David ztuhnul. "Já nevím, co ke Chrisovi cítím," řekla mu Vanessa, "ale jedno vím jistě. Tebe nemiluju a nikdy milovat nebudu!" zdůraznila. "Proč jsi na mě tak zlá?" zeptal se jí David smutně. "Proboha, Davide," zvolala Vanessa zoufale, "já jsem to nechtěla říct tak tvrdě, ale když ty mi nedáváš jinou možnost! Už tolikrát jsem ti to zopakovala, ale ty si nedáš říct!" David zesmutněl a sklopil oči. Vanessa k němu přiblížila a chytla ho za rameno. "Davide, já tě mám moc ráda!" usmála se na něj, "a chci, aby si byl šťastný! Ale věř mi, že se mnou bys to štěstí nenašel! Najdi si konečně někoho, kdo tvou ochranu a lásku bude opravdu potřebovat!" dodala, políbila ho na tvář a odcházela. "Nikdy, neříkej, nikdy!" zvolal David sebejistě, když Vanessa otvírala dveře. Vanessa se zastavila, chvíli nad tím přemýšlela, ale nijak na to nereagovala a odešla.

V agentuře se otevřely výtahové dveře a vyšla z nich Jessica. Namířila si to rovnou do kanceláře. Hned ode dveří viděla klíče od auta na stole. Vzala je a schovala do kabelky. Zrovna když se chystala odejít, uslyšela z jedné z kanceláří nějaké zvuky. Bylo jí to divné, protože v agentuře už nikdo neměl být. Šla ke dveřím, nakoukla dovnitř a u stolu uviděla sedět zničeného Alejandra s lahví whisky v ruce. "Alejandro, co se ti stalo?" zeptala se ho vyděšeně a šla k němu. Alejandro byl až příliš opilý na to, aby ji vnímal. Jessica si sedla na stůl a vzala Alejandrovu tvář do dlaní. "Co se ti stalo?" zeptala se ho znovu. "Jessico?" zvolal Alejandro překvapeně, když si až teď všiml, že už v kanceláři není sám. "Ano, jsem to já," usmála se na něj Jessica, "tak copak se stalo? Svěř se mi!" Alejandro dopil whisky, která mu zbývala v lahvi. "Právě jsem zjistil, že můžu mít dítě s každou ženskou, na kterou se jenom podívám, ale se svojí ženou ho mít nemůžu," vysvětloval opileckým hlasem, "no není to ironie?" dodal a začal se hystericky smát. "To mi je líto," litovala ho Jessica, přitom ho hladila po vlasech a vychutnávala si to, že se ho může dotýkat. Alejandrův smích se změnil v pláč. "Proč? Proč se to muselo stát zrovna nám?" vzlykal. "Pojď sem," utěšovala ho Jessica, pomohla mu postavit se a objala ho. Alejandro se stěží držel na nohou. Jessica se od něj odtáhla. "To se určitě nějak vyřeší, uvidíš," uklidňovala ho a se chtivým výrazem mu přejela prstem po rtech. Alejandro se na ni chvíli zmateně díval a nakonec ji začal vášnivě líbat. Jessica jeho polibky stejně vášnivě opětovala. Alejandro ji k sobě pevně tiskl, mezitím shodil ze stolu všechny věci a položil ji na něj. Doslova z ní serval halenku a začal ji líbat na krku. Jessica mu prsty zajela do vlasů a se slastným výrazem si vychutnávala tuto chvíli, na kterou tak dlouho čekala. Na chvíli, kdy se bude s Alejandrem milovat.

Chris byl ve svém pokoji a spal. Do jeho pokoje vešla Gabriela. Když viděla, jak spí, začala se vítězně usmívat. Svlékla se do spodního prádla a lehla si k němu. Rukou mu přejela po hrudníku a začala ho líbat. Chris se pomalu probíral a její polibky opětoval, aniž by si uvědomil, koho to vlastně líbá. Chvíli se velmi vášnivě líbali, když najednou Chris mezi polibky řekl: "Natalie!" Gabriela to samozřejmě slyšela, nejraději by mu udělala scénu, ale nechtěla kazit tu krásnou chvíli, a tak ho líbala dál. Teprve poté se Chris úplně probudil a od Gabriely se odtáhl. "Gabrielo, co tu děláš?" zeptal se jí zmateně a promnul si oči. "No co asi?" odvětila Gabriela chtivě, pohladila ho po tváři a znovu ho políbila. Chris ji od sebe odstrčil a vstal z postele. "Chrisi, kam jdeš?" nechápala Gabriela. "Já nikam, ale ty," řekl jí Chris, "promiň mi to, Gabrielo, ale já na to teď nemám náladu!" Gabriela se tvářila jako, že to neslyšela, vstala, šla k němu a znovu ho začala líbat. "Gabrielo, ty jsi mě neslyšela?" odstrčil ji od sebe Chris znovu. Gabriela se na něj nenávistně podívala a začala se oblékat. "Aspoň se nevymlouvej na náladu!" zakřičela na něj Gabriela, "nechceš se mnou nic mít kvůli tý hlupačce Natalii!" Chris mlčel. "Jak dlouho ještě budu muset čekat, než se do mě zamiluješ, Chrisi?" křičela na něj Gabriela hystericky, "nejdřív jsem musela dobu čekat, než se mladý pán vzpamatuje z toho, že se mu ztratila ta jeho chudinka Vanessa, a teď zase budu muset čekat, než se mladý pán vzpamatuje z toho oparu jménem Natalia! A to, že si mi občas řekl při milování Vanesso, na to už jsem si zvykla, ale ty už teď začínáš i s tou proklatou Natalií a na to já už opravdu nemám!" "Gabrielo, já vím, že ti tím ubližuju," řekl Chris smutně, "a nechci ti dál ubližovat! Proto bychom si měli velmi vážně promluvit o našem..." "Na to ani nepomysli, Christiane Martinézi!" upozornila ho Gabriela vážně, "to já se stanu tvojí ženou! A žádná Vanessa, Natalia nebo jiná potvora mi tě nesebere!" zdůraznila a uraženě odešla.

Láska na druhý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat