31. kapitola

14 1 0
                                    

"Proboha," zvolal Chris šokovaně a stále se díval do prázdné krabičky, "kde ten prsten může být?" zeptal se sám sebe, když si najednou vzpomněl na dnešní ráno. "Gabrielo," vešel Chris do kanceláře, "co tu děláš?" podezřívavě se na ni podíval. "Já...nic," nervózně se Gabriela usmála, "jenom jsem se tě chtěla zeptat, jestli bys mi nedal ještě jednu šanci?!" vzdychla zoufale. "Gabrielo, o tom jsme už přece za poslední týden mluvili několikrát," připomněl jí Chris a došel ke svému stolu, "miluju Natalii!" zdůraznil a krabičku s prstenem si raději rychle strčil do kapsy u saka. "Gabriela!" vzdychl nenávistně. "Co Gabriela?" zeptala se ho Natalia. "Ráno jsem ji nachytal u sebe v kanceláři a přišla mi nějaká nervózní," vzpomínal Chris, "já hlupák jsem nechal tu krabičku ležet na stole!" nadával si, "a Gabriela se mi takhle pomstila! Musela mi zničit ten nejdůležitější den v mém životě! Já jsem takovej idiot! Proč jsem se do té krabičky nepodíval?" křičel rozčíleně. "Chrisi," oslovila ho Natalia a chytla jeho obličej do dlaní, "neobviňuj se! Ty za to přeci nemůžeš!" uklidňovala ho, "a navíc, ten prsten přece není tak důležitý. Mnohem důležitější je snad má odpověď, ne?" usmála se na něj. "A jaká je tedy tvá odpověď?" zeptal se jí Chris s nadějí v hlase. Natalia se na něj usmála a něžně ho políbila. "Ano!" odpověděla mu, "ano, vezmu si tě! Budu tou nejšťastnější ženou na světě, když budu právě tvoje žena!" dodala šťastně. "Tolik tě miluju, Natalie!" vzdychl Chris zamilovaně, pevně ji sevřel ve svém náručí a oba se něžně políbili. Chris se na ni usmál a objal ji. Vanessa měla hlavu položenou na jeho rameni a najednou se cítila velmi provinile.

Nastal další den. David přišel do Alexandřiny cely. "Jsi připravená?" zeptal se jí. Alexandra, která seděla na palandě se zasmála. "Jo, kufry už mám sbalený," řekla ironicky. "Za chvíli si pro tebou přijdou mí kolegové a převezou tě," řekl jí David, aniž by reagoval na její poznámku. Alexandra vstala a přistoupila k němu. "Copak ty nepojedeš se mnou?" podivila se a provokativně se mu pověsila kolem krku. "Mám na práci něco jiného," odvětil jí David a snažil se vyhnout jejímu pohledu. "To je ale škoda," řekla Alexandra smutně, "takže to se asi budeme muset rozloučit už teď," dodala provokativně a políbila ho. David vůbec neprotestoval a její polibky opětoval. "No, policajte," usmála se na něj Alexandra a odstoupila od něj, "sama se tomu divím, ale budeš mi chybět," zasmála se. David jí chtěl něco říct, ale v tom přišli k cele dva jeho kolegové. "Olmedová, jedeme," řekli Alexandře, otevřeli celu a nasadili jí pouta. Alexandra naposledy na Davida vrhla svůj provokativní pohled a poté ji odvedli. "Co to se mnou tahle ženská dělá?" pomyslel si David.

Gabriela vystoupila z výtahu v agentuře ESTRELLAS a měla velice výbornou náladu. Široký úsměv z tváře ji ale zmizel ve chvíli, kdy ji na chodbě zastoupil cestu Chris. "My dva si musíme promluvit!" řekl jí nenávistně, chytnul ji za rameno a dovlekl ji do své kanceláře. "Chrisi, proč jsi na mě tak surový?" dělala ze sebe Gabriela chudinku. Chris jí místo odpovědi chytnul za ruku a podíval se na její prst, na kterém skutečně našel svůj prsten pro Natalii. "Ale, ale, kdepak se nám to tu vzalo?" ironicky se na ni usmál. "Chrisi, hlavně klid," uklidňovala ho Gabriela, protože se ho začínala bát, "já ti to vysvětlím," dodala. "Tak to ti budu opravdu vděčný, když mi to vysvětlíš!" pronesl Chris ironicky. "Víš, Chrisi, já jsem dostala hrozný vztek, když jsem ten prsten uviděla! Musíš mě přeci pochopit, spolu jsme byli takovou dobu a nikdy si mi zásnubní prsten nedal!" snažila se Gabriela hodit vinu na něj, "no a já si ho chtěla jen vyzkoušet a hned bych ho tam zase vrátila!" přísahala mu, "ale on mi nejde sundat!" dodala. "Takže tobě nejde sundat!" zopakoval Chris, "tak s tím něco uděláme," dodal, znovu ji chytl za rameno a tentokrát ji dovlekl na dámské toalety, kde právě Stacie stála u umyvadla a myla si ruce. "Chrisi, tohle jsou dámské toalety!" zdůraznila mu. Chris na ni vrhnul pohled, který říkal, aby se ho neopovažovala rozčílit ještě víc, a tak raději rychle odešla pryč. "Chrisi, proč jsme zrovna tady?" zeptala se ho Gabriela s chtivým úsměvem, "chceš si snad připomenout staré časy?" dodala provokativně. "Musím tě zklamat, ale sex nebude!" zchladil ji Chris, chytl ji za ruku a prst s prstenem ji strčil pod kohoutek s vodou. "Myslíš, že jsem tohle nezkoušela?" zeptala se ho Gabriela ironicky, "prostě nejde sundat!" dodala. "Slovo nejde neznám," řekl jí Chris zatímco jí namydlil prst, "buď se mi nechce anebo to neumím!" dodal. Gabriela se zašklebila a jen se modlila, aby jí Chris vzteky ten prst neurval.

Láska na druhý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat