20. kapitola

20 1 0
                                    

Stacie ještě chvíli pozorovala Natalii a Chrise, jak se líbají, a poté s vítězným úsměvem odešla. "Chrisi, přestaň," přerušila Natalia polibek, "to nemůžeme!" dodala. "Ale proč ne?" zeptal se Chris zoufale, "vždyť po mně toužíš stejně jako já po tobě. Dokázala jsi mi to dnes odpoledne, kdy si mě jednoduše nechtěla přestat líbat. A bylo ti úplně jedno, že nás pozorují ostatní," dodal a začal ji líbat. Natalia se chvíli líbat nechala, ale poté polibek znovu přerušila. "A co Gabriela?" připomněla Chrisovi jeho snoubenku. "Ale vždyť mezi Gabrielou a mnou už strašně dlouho nic není!" zdůraznil Chris, "už několikrát jsem se s ní chtěl rozejít," dodal. "A proč si to teda neudělal?" zeptala se ho Natalia. "A proč ty mi konečně nepřiznáš, že mě miluješ?" položil jí Chris protiotázku. Natalia nevěděla, co mu má na to odpovědět. "Já jsem se ptala první!" řekla nakonec. Chris si ji k sobě přitáhl, svou tvář přitiskl k té její a hladil ji. Natalia slastně zavřela oči a musela se ho chytnout jeho ramenou, aby se vůbec udržela na nohou. Chris se jí podíval do očí. "Miluju tě," řekl něžně a chtěl ji políbit. Natalia mu to málem dovolila, ale v poslední chvíli se vzpamatovala, vytrhla se mu a utekla pryč.

"Jak se cítíš?" zeptala se Veronica Caroliny, když šly po ulici. "Zvláštně," odvětila Carolina, "jak kdybych ztratila kus sebe," dodala a chytla se za břicho. "Ale ono to tak je," připomněla jí Veronica, "nevím, jestli si udělala dobře," dodala váhavě. "Veronico, tak už o tom nemluv!" okřikla ji Carolina, "udělala jsem to a už se to nedá vrátit zpátky!" zdůraznila. "Já vím. Promiň mi to," omluvila se jí Veronica, "kdy to řekneš Carlosovi?" zeptala se. "Zítra ráno za ním zajdu," odpověděla Carolina, "a už půjdu domů," dodala, když zastavily před branou domu Martinézových, "děkuju ti, že si tam se mnou dneska šla," poděkovala Veronice a usmála se na ni. "Od toho jsme přece kamarádky," usmála se na ni Veronica a objala ji, "tak ahoj a zavolej mi, jak si pochodila u Carlose," rozloučila se a odešla. Carolina smutně vzdychla a vešla branou k domu.

"Večeře byla vynikající," chválil Daniel kuchařské umění Marisol. "A to si ještě neochutnal zákusek," řekla Marisol a šibalsky se usmála. "Tak to se ho už nemůžu dočkat!" usmál se na ni Daniel a políbil ji. "Přijď, až tě zavolám," řekla mu Marisol s úsměvem, políbila ho a odešla do ložnice. Daniel si nalil do skleničky šampaňské, popíjel ho, při tom chodil po bytě sem a tam a čekal, až ho Marisol zavolá. "Už můžeš!" ozvalo se po pár minutách z ložnice. Daniel položil skleničku na stůl, upravil si košili a zhluboka se nadechl. Poté vešel do ložnice. Ložnice byla osvětlena pouze zapálenými svíčkami a na posteli ležela Marisol pouze v černém spodním prádle. Daniel stál jako opařený. "To tam budeš jen stát a koukat anebo si ke mně lehneš?" zeptala se ho Marisol se smíchem. Daniel si svlékl košili a lehl si k Marisol. "Tenhle zákusek si teda nechám líbit," smál se a pohladil Marisol po tváři. "Chci, aby tahle noc byla výjimečná," řekla Marisol. "To já taky," přikývl Daniel, "miluju tě, Marisol. Miluju tě tak, jak jsem ještě nikdy nikoho nemiloval," usmál se na ni a políbil ji. "Taky tě miluju, Danieli," usmála se na něj Marisol. Daniel ji pohladil po tváři, začali se líbat a nakonec se spolu poprvé, velmi něžně milovali.

Stacie se přiřítila domů. Reinaldo by si toho ani nevšimnul, kdyby mu nevypnula televizi. "Stacie, co děláš? Já jsem se na to díval," rozčiloval se. "Neuvěříš, co jsem viděla, než jsem odešla z agentury," líčila mu Stacie nadšeně. "Podle toho, jak se tváříš, tak asi vybuchla přinejmenším atomovka," smál se Reinaldo. "Nech si ty vtipy na jindy," okřikla ho Stacie, "viděla jsem Chrise a Natalii, jak se líbali," řekla s vítězným úsměvem a posadila se do křesla naproti Reinaldovi. "No a?" pokrčil Reinaldo rameny. "Jak no a?" rozčilovala se Stacie, "teď máme eso v rukávu. Je to pro nás obrovská příležitost!" upozornila Reinalda. "Příležitost k čemu?" nechápal Reinaldo. "Reinaldo, ty si na blbýho jen hraješ, aby si mě vytočil nebo blbej opravdu seš!" nadávala mu Stacie. "Rozhodni se sama," smál se Reinaldo. "Tak dobře. Vysvětlím ti to po lopatě," řekla Stacie otráveně, "zítra dojdeš za Chrisem, oprášíte své staré přátelské vztahy a pohrozíš mu, že pokud konečně nezačneme dostávat pořádné zakázky, tak řekneme Gabriele, že víme o jeho románku s Natalií," vysvětlila Reinaldovi její promyšlený plán. Reinaldo chvíli přemýšlel nad jejími slovy a nakonec řekl: "Tak za prvé, nemyslím si, že já jsem zrovna ta nejvhodnější osoba, která by měla s tímhle za Chrisem zajít a za druhé si nemyslím, že by to Chrisovi nějak trhalo žíly, kdybychom to Gabriele řekli. Možná, že by nám za to ještě poděkoval, protože sám se jí nemůže zbavit," smál se. "Ty taky člověku zkazíš všechnu radost," nadávala Stacie a postavila se, "ale stejně za ním zejtra dojdeš," přikázala mu a odešla z obývacího pokoje. Reinaldo nad ní mávnul rukou a znovu si zapnul televizi.

Láska na druhý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat