41. kapitola

17 1 0
                                    

"Tak o čem chceš mluvit, Chrisi?" zeptala se ho Vanessa, když oba vešli do pracovny. "Vanesso, netvař se pořád, že nevíš, o co mi jde!" odvětil jí Chris vážně. "Ale já to opravdu nevím," řekla mu Vanessa nevinně. "Proč, Vanesso? Proč celá ta hra na Natalii?" zeptal se jí Chris. Vanessa se musela zasmát nad jeho absurdní otázkou. "To se mě ptáš úplně vážně?" zeptala se ho. Chris přikývl. "Tak mi nejdřív na něco odpověz ty," řekla mu Vanessa a přiblížila se k němu, "proč zrovna já? Proč jsi mi musel tak hrozně ublížit tím, když si předstíral, že jsi se do mě tehdy zamiloval?" zeptala se ho a v jejím hlase byla ještě slyšet bolest, kterou stále cítila. Chris zahanbeně sklopil hlavu. "Byl jsem tehdy obrovský idiot! Kdybych mohl vrátit čas, tak bych se už nikdy víc nepropůjčil té hrozné sázce!" řekl jí vážně. "Jenže čas nejde vrátit, Chrisi!" upozornila ho Vanessa, "i já bych se tehdy zachovala jinak, kdybych věděla kam to povede, ale bohužel jsem byla příliš naivní a věřila jsem tvým krásným slovům!" dodala. "Vanesso," hlesl Chris zoufale. "Ale na jednu stranu ti vlastně musím poděkovat za to, že jsi mi ublížil!" řekla mu Vanessa vážně, "protože, když jsem pak konečně otevřela oči, tak už jsem přestala být tou naivní Vanessou, které si se posmíval! Ukázal si mi, že v životě člověk nic nedostane zadarmo a já se díky tomu stala mnohem silnější! Teď už nikomu nedovolím, aby mi ublížil!" říkala mu s nenávistí v očích. "Vanesso," udiveně na ni Chris hleděl, "tohle nejsi ty! Ty přeci taková nejsi!" kroutil hlavou. "Jsem to, co jsi ze mě ty udělal!" řekla mu Vanessa s důrazem na slovo "ty", "a proto jsem také začala s tou hrou na Natalií! Nejen, že jsem se ti chtěla pomstít, ale hlavně jsem ti chtěla dokázat, že už dávno nejsem ta naivní Vanessa, se kterou všichni zametali! Natalia byla mé silnější já. Ona se ti dokázala postavit! Když jsem byla jí, bylo jednoduché si s tebou hrát!" zasmála se, "a díky ní se mi povedlo dovést můj plán pomsty až do konce! Chtěla jsem, aby si trpěl! Aby si věděl, jaké to je, když někomu otevřeš své srdce! Když mu dáš všechno, co máš a pak se dozvíš, že to všechno krásné byla jen pouho pouhá lež!" vykřičela Chrisovi do tváře. Chris na ni chvíli zmateně hleděl, pak ji chytnul za ramena a přitáhl si ji k sobě. "Já chápu, že jsi se mi chtěla pomstít, ale nechápu, proč jsi tu pomstu dokončila, když jsi věděla, že jsem se do tebe nakonec zamiloval! Několikrát jsem ti to jako Natalii přece řekl! A řeknu ti to i teď!" zamilovaně na ni hleděl. "Já to ale nechci slyšet," vytrhla se mu Vanessa, "a je pravda, že potom, co jsi mi řekl, jak to tenkrát skutečně bylo, jsem hodně váhala, jestli mám v té pomstě pokračovat nebo ne! Jednou jsem dokonce byla jen kousek od toho, abych ti řekla, že jsem to já!" vysvětlovala mu, "bylo to v ten den, kdy jsi se kvůli mně popral s Reinaldem! Byla jsem hrozně šťastná! Byla jsem na tebe tak pyšná, a když jsem se rozhodla říct ti pravdu, tak jsem zaslechla něco, co mě znovu utvrdilo v tom, abych svou pomstu dokončila!" dodala. "Co jsi zaslechla?" zeptal se jí Chris. "Zaslechla jsem Reinalda jak na tebe po té rvačce nadával. Jak nadával na to, že teď se kvůli mně pereš, ale přitom tenkrát ses tak strašně smál nad tím, když si jemu a svým ostatním kamarádům vyprávěl, jak ti přišlo směšné, že si byl první, kdo mě políbil!" odvětila mu Vanessa nenávistně. Chris si na tu chvíli vzpomněl a nejradši by si za to nafackoval. "Když jsem to uslyšela, tak se ve mně znovu probudila ta bolest, kterou jsem cítila, když jsem se o té sázce dozvěděla! A proto jsem svou pomstu musela dohnat až do konce! Dlužila jsem to sama sobě!" řekla mu Vanessa vážně, "Chrisi, já jsem ti tak moc věřila! Proč jsi to musel udělat!" zakřičela na něj a snažila se před ním nerozplakat. Za to Chrisovi už slzy stékaly po tvářích. "Kdo ti vlastně řekl o té sázce?" zeptal se jí Chris. "Ty to opravdu nevíš?" zeptala se ho Vanessa udiveně. "Vždy jsem podezříval Reinalda," odvětil jí Chris. "Ne, Reinaldo to nebyl," zakroutila Vanessa hlavou, "byl to člověk, který si náležitě vychutnával mou bolest, když mi to říkal!" dodala a snažila se zahnat své myšlenky na tu chvíli, která ji vždy donutila k pláči. Nechtěla se před Chrisem sesypat, chtěla zůstat silná. Chris se zamyslel nad Vanessinou odpovědí a napadla ho pouze jedna jediná osoba.

Láska na druhý pohledKde žijí příběhy. Začni objevovat