Chris stále sledoval auto před sebou, ve kterém seděli Ana María a Rogelio. Po chvíli se natáhl do přihrádky pro svůj mobil a vytočil Vanessino číslo. Vanesse mobil zazvonil ve chvíli, kdy s Davidem zastavili před jejím domem. Vanessa si vyndala mobil z kabelky a když na displeji uviděla Chrisovo číslo, tak hovor odmítla. "Kdo ti volal?" zeptal se jí David, když oba vystoupili z auta. "Nikdo důležitý," odvětila mu Vanessa. David zamkl auto a poté oba vešli do Vanessina domu. "To jsem si mohl myslet, že mi to nezvedneš!" nadával Chris a vytočil jiné číslo. Chvíli to vyzvánělo, až nakonec ten dotyčný, hovor přijal. "Marisol, to jsem já Chris! Zavolej Vanesse a řekni jí, ať mi laskavě zvedne ten telefon! Řekni jí, že...!" řekl Marisol všechno, čeho byl svědkem a koho teď sleduje.
Daniel opravoval nějaký počítač, když k němu do pracovny vešla Paola. "Danieli," usmála se na něj, "neruším?" zeptala se ho. "Ne, nerušíš, už to budu mít hotové," odvětil jí Daniel, ale ani se na ni nepodíval. "Víš, Danieli, zatím mi nikdo neuložil žádnou práci, tak tu zatím procházím celou agenturu, abych věděla, jak to tady chodí," řekla mu Paola a pomalu se k němu přibližovala. "Copak Chris tu ještě není?" podivil se Daniel. "Není," odvětila mu Paola. "Tak zajdi za jeho bratrem Alejandrem," poradil jí Daniel, "když tu náhodou jeden z nich není, tak ten druhý se o všechno stará," vysvětlil jí, "běž za ním a on ti řekne, co máš dělat," dodal. "No, popravdě," posadila se Paola Danielovi na stůl, "ani se mi moc pracovat ještě nechce! Co kdybychom ten čas využili na to, abychom se lépe poznali," chtivě se na něj usmála a pohladila ho po tváři. "Paolo," postavil se Daniel a ona také, "já vím, co jsi zač," řekl jí. "A co jsem zač?" zeptala se ho Paola nechápavě. "Hrála sis na Marisolinu kamarádku a přitom si spala s jejím snoubencem," předhodil jí Daniel, že všechno ví, "i v den jejich svatby!" dodal znechuceně. "A to nějak brání tomu, abychom se my dva sblížili?" zeptala se ho Paola nevinně a prstem mu přejela po hrudi. "Ano, brání!" odstrčil ji Daniel, "protože s Marisol chodím! Miluju ji a nedovolím, aby si jí ještě někdy ublížila!" zdůraznil jí. "Ale já ji přeci nechci ublížit," přiblížila se k němu Paola znovu, "Marisol se o tom přece nemusí dozvědět!" usmála se. "Ale já bych o tom věděl!" řekl jí Daniel, "a radím ti, aby si tady zbytečně neztrácela čas, protože mě a Marisol nikdy nerozdělíš!" zdůraznil jí. "Nikdy, neříkej, nikdy, drahoušku!" zasmála se Paola, "já jsem daleko lepší, než ta tvoje Marisol!" dodala posměšně a chtěla ho políbit.
"Dobře, Chrisi, hned jí zavolám," řekla Marisol do mobilu a zavěsila. Poté okamžitě vytočila Vanessino číslo. Vanessa seděla s Davidem, Diegem, Gregorií a Antoniem u stolu v kuchyni, když jí telefon zazvonil. "Marisol?" mobil okamžitě vzala. "Vanesso, musíš okamžitě zavolat Chrisovi," řekla jí Marisol naléhavě. "Marisol, to je ten poslední člověk, na kterého mám teď náladu!" odvětila jí Vanessa otráveně. "Ale o tebe a o něj teď nejde," vzdychla Marisol, "Chris sleduje Anu Maríu!" oznámila jí. "Cože?" vytřeštila Vanessa oči a všichni kolem ní zpozorněli. "Chris viděl Anu Maríu a Rogelia někde ve městě a teď je sleduje," vysvětlila jí Marisol. "Díky, Marisol, hned mu zavolám," odvětila jí Vanessa a zavěsila. "Vanesso, co se děje?" zeptal se jí David. Vanessa mu ale neodpověděla, místo toho hned vytočila Chrisovo číslo. "Chrisi, kde teď jsi?" zeptala se ho, když jí to zvedl. David jen vyvrátil oči v sloup, když zaslechl Chrisovo jméno. "Dobře, Chrisi, hned tam budeme," řekla mu Vanessa a zavěsila. "Proč si volala tomu chlapovi?" zeptal se jí David naštvaně. "Chris ví, kde je Ana María," odvětila mu Vanessa. "Cože?" zvolali všichni šokovaně. "Musíme hned jet, cestou vám to vysvětlím," řekla jim Vanessa a postavila se. Všichni se také postavili. "Vanesso, vysvětli mi to hned teď, protože ty nikam nejedeš!" poručil jí David, "jestli Chris ví, kde Ana María je, tak to tam bude nebezpečné," varoval ji. "To je mi jedno, já tam musím jet," zdůraznila mu Vanessa. "Já pojedu taky!" ozvala se Gregoria. "Ne, mami, ty by si radši jezdit neměla," řekla jí Vanessa, "Antonio, že tady s ní počkáš?" požádala ho. "Samozřejmě," přikývl Antonio. "Tak už pojďme," popoháněl Diego Vanessu a Davida a poté všichni tři odešli. "Gregorie," objal ji Antonio kolem ramen, "nebojte se! Všechno určitě dobře dopadne!" uklidňoval ji. "Doufám, že máte pravdu, Antonio," vzdychla Gregoria zoufale.
ČTEŠ
Láska na druhý pohled
RomanceNovela vypráví příběh Vanessy Solano, která se právě vrátila ze svých studií v New Yorku do rodného Caracasu. Vrací se zcela proměněná, uvnitř i zvenčí, nepoznávají ji ani její nejbližší přátelé a rodina. Jediným důvodem jejího návratu je pomsta muž...