1 - שירה

15.5K 197 21
                                    

היי אני שירה, שירה גולד
זה השם הארור שאימי העניקה לי.
השם שהתחלתי איתו את החיים ואסיים איתו אותם.
שמאז החיים שלי השתנו ולא הייתה לי דרך יציאה מהם עד עכשיו.

שיער חום עינים חומות בנאלי הם אמרו.
גוף ממוצא יש יצים טובים ויש חלק שפחות אני כלכך משעממת .
מבחוץ הכל נראה יותר מידיי ממוצא ורגיל .
אני סתם הבחורה השקטה בלי החברים, עוד אחת לא רלוונטית בחיים של אנשים.
מעולם לא היו לי הרבה חברות ותמיד שרדתי את הלבד.

מאז ומתמיד היינו רק אני ואבא האלוף שלי על אמא אין מה להוסיף חוץ מזה שהיא שומרת עליי מלמעלה.
אבא עובד קשה כמפרנס יחיד מאז מה שקרה, ואנחנו חיים שנינו בבית הקטן והמעופש שלנו .

באפשר להגיד שאני ואבא שרדנו את החיים.
והנה אני פה היום עולה על מטוס לארץ רחוקה , רחוקה מאבא . כדיי לשפר את העתיד שלנו ,העתיד שמגיע לאבא שלי היקר לי מכל שעובד כל כך קשה כדי לפרנס אותנו במשכורת הדלה שלו לנוח קצת.
שאני אתפוס ‏את עצמי ביידים וסוף כל סוף אוכל לעזור לאבא כמו שתמיד חלמתי.


״שום דבר לא מכין אותך למציאות שאת הולכת לקום אליה מחר , תחיי את היום ואת הרגע ותוכיחי קודם כל לעצמך ״ אני משננת את מה שאבא שלי החכם אומר לי מגיל קטן אני נושמת עמוק ומרגישה מוכנה לקראת הטלטלה חדשה בחיים שלי.

רעש גלגלי המזוודה המתגלגלת נשמעים בפתח הבית אני מנשקת את אבא שנפרד ממני לשלום , יוצאת מהבית הקטן ברגל ימין מסתכלת על אבא ומנופפת לו לשלום ועולה על המונית שהזמנתי .
״שדה התעופה בן גוריון בבקשה״ אני מבקשת מהנהג הנחמד, ושוב מביטה בבית ובאבא שאני משאירה מאחור לתקופה קצרה .
דמעה בוגדנית יורדת מעייני ואני מייד מוחה אותה ומחייכת.
זה החלום שלי הרי לראות עולם, ולעזור לאבא.
אני והנהג מנהלים שיחת חולין קצרה ואז בוחרים בשקט.
המוח שלי לא מפסיק להיות טורדני ולהציף אותי בשאלות מה יהיה? אני אסתדר? מה יהיה עם אבא?
אני חשה צביטה בלב כשאני נזכרת שוב פעם שאני משאירה אותו לבד בבית בלי אף אחד , אבל זה למטרה טובה נכון?.... כן!כן! זו חייבת להיות!
אני עדיין לא מאמינה שנפלה עליי ההזדמנות הזאת פעם ראשונה שאני עושה מה שאני רוצה ואפילו אוכל לשלוח לאבא כסף.

הוא היה כלכך גאה בי כשסיפרתי לו שאני נוסעת ״אני אוהב אותך תזכרי את זה תמיד ילדה של אבא תגדלי ותפרחי כפרה שלי ותזכרי להתקשר מדי פעם ולא לשכוח את האבא הזקן שלך״ אני נזכרת במה שאמר לי ואוטומטית יש לי חיוך על הפנים , אני מרגישה גאווה זכיתי באבא שלי , אבא שלי הוא הכי מכולם.

״הגענו״ הנהג הנחמד מעיר אותי מהמחשבות שלי .
אני ממהרת לשלם מוציאה את המזוודה הדלה שלי, עוצמת עיינים נושמת עמוק וכשאני פותחת אתן אני מבינה שמתחיל מסע חדש בחיי ,כל הגוף שלי מעקצץ בציפיה.
ההתחלה החדשה שלי הזמן שלי לפרוח.

xoxo

אז היי קבלו את הסיפור החדש שלי מקווה שתהנו תצביעו ותרשמו לי בתגובות מה אתן חושבות זה הסיפור הראשון שלי אבל אני האפליקציה כבר שנה וחצי
- הכל פרי דמיוני בלבד
מקווה שתתאהבו כמוני
וחשוב לי לומר שהפרקים בהתחלה קצרים אבל הם מתארכים עם הזמן❤️

Painful roadWhere stories live. Discover now