36 - להתגרות במייקל

3.7K 236 42
                                    

‏התקרבתי למכונית היוקרה הענקית של מייקל שחיכתה לי מחוץ לבניין.
הקור בחוץ הקפיא אותי לגמריי , למרות שהאביב כבר עוד שנייה כאן הקור בניו-יורק נוראי עד השנייה האחרונה.
למדתי את זה על בשרי.

״היי״ אני נכנסת למכונית ומברכת את מייקל לשלום בבישנות .
מייקל מחייך וחיוך קטן עולה על פניו ״מה שלומך?״
״אני בסדר״ אני אומרת ונושמת את ריחו הטוב המפוזר בכל המכונית.
מייקל מבחין בגופי הקפוא ומדליק חימום שמפשיר את שריריי במהירות.
טני עדיין מבויישת ומתה את פניי לכיוון החלון.
מייקל מסובב את פניי בידו לכיוונו ומדביק לשפתיי נשיקה יבשה וקצרה.
אני נאנחת בהפתעה למעשה המפתיע שלו ובאה להעמיק את הנשיקה אך מייקל ומתנתק ומגדיל את חיוכו עוד יותר ״תתאפקי קצת זה יהיה שווה את זה״ הוא לוחש ומנשק אותי עוד נשיקה קטנה.
הוא מנסה להתגרות בי ואני אראה לו מה זה להתגרות.
מוצא לי לשגע אותו קצת אחריי מה שהוא עושה לי.
כשאני איתו אני קלילה ופתוחה יותר כמו שלא הייתי בחיים. אני מי שאני באמת.

כמו שכבר ציינתי לבשתי שמלה קצרצרה שמבליטה את גופי בצורה שאהבתי .
היא היחידה מהסוג הזה של שמחות מיני ערב שיש לי ואני שומרת עליה כבר כמה שנים.

ידעת שכדי להתגרות במייקל אני צריכה לעשות משהו קיצוני ושיראה בתמימות אז ״בטעות״ משכתי את המחשוף קצת למטה והרמתי את השמלה קצת למעלה כך שמפשעתי ביצבצה מהשמלה.
שהתיישבתי זקוף כדיי להדגיש יותר את הכל.
״את מתגרה בי״ הוא ישר קולט את מעשיי.
ואני כמוהו בדיוק מחייכת חיוך גדול ומתגרה.
״אני לא...על מה אתה מדבר״ אני אומרת עם חיוך ניצחון ובציניות כאילו אני לא מבינה עם מה הוא מדבר.
מייקל מצקצק בלשונו ״את משחקת עם המזל שלך״
ואני התגובה רק מרימה את הכתפיים ועושה פרצוף מתגרה .
מייקל מנענע את ראשו וחוזר להסתכל בכביש.

לאחר עוד כמה דקות של נסיעה אני מרגישה את ידו של מייקל תופסת לי את היאך ואני מחייכת בסיפוק שאני מבינה שהוא לא הצליח לעמוד במילה שלו.
ידו לאט לאט עולה ומתקרבת לכיוון ומפשעתי שכם ככה חשופה מאוד העקבות מעשיי.
הוא לאט לאט מלטף ומתקדם אל איזורי הרגיש והאישי  .
נישמותיי מתקצרות ונהיות חזקות יותר , וליבי דוהר בחזיי.
ידו מתקדמת ומגיעה לאיברי , הוא מלטף מעלה ומטה מרגיש את הגירוי המהיר של גופי כלפיו וכלפיי המגע שלו.
הוא מתחיל לעשות הסיבובים משכרים את דגדגני מבעד לתחתוניי הרטובים וגורם לי להטפתל תחת ידו , גניחות קטנות ואנחות בוקעות ממני.
ידו לאט לאט מזיזה את תחתוניי הצידה והוא דוחף לתוכי שתי אצבעות עבות במהירות, מרגיש כמה אני מוכנה בשבילו.
לאט לאט שליטתי נעלמת וגניחות חזקות יותר יוצאות ממני , וככל שהוא מגביר את קצת האצבעות בתוכי אני מתפטלת ומתקרבת לאורגזמה המדהימה שאני מייחלת לה כל כך.

״כן מייקל בבקשה אני...אני״ אני מרגישה שעוד שנייה כולי מתפוצצת לאלפי חלקים לאופוריה מטורפת וצמרמורות.
אני מרגישה כבר את הכיווצים באיבר מיני ואת גופי מגיב לאורגזמה המתקרבת.
אך שנייה לפניי שכל הפרפרים מתעופפים בתוכי מייקל מפסיק את הכל.
אני מיללת בתגובה ופותחת את עיני כשאני מתנשפת החוסר סיפוק.
אני מסתכלת על מייקל טועם אותי עם אצבעותיו שהיו עד לפני שנייה באיברי וממשיך בנסיעה כאילו לא קרה כלום עכשיו.
איזה טיפשה אני הוא עשה לי לרגיל ואני כמו סתומה נפלתי בו.
״מייקל נווווו״ אני מתחננת שיחזיר את ידיו ואת הקסם שלו לאיברי.
״אני מצטערת נו״ אני בהלם מעצמי בחיים לא חשבתי שבחור יגרום לי להרגיש ככה , שאחשוק בו ברמה שאני נשמעת מתחננת למגע שלו.
״אני מצטער יפיפייה את תלמדי לא להתגרות בי״ הוא אומר ברוע וחיוך שטני ומחזיר את מבטו לכביש.

Painful roadWhere stories live. Discover now