52 - הסם הכי חזק

2.4K 151 27
                                    

מתואר בפרק קטע מיני מפורט למי שיש בעיה סורי אפשר לחזור לקרוא בשתי פסקאות בסוף.
אני ממליצה לקרוא הכל :) :)








אני מונחת על המיטה הרכה וכל גופי נדרך בצפייה אליו.
גופו מתחכך בשלי ומעורר כל תא של עצב אשר קיים בגופי.
אני שתוייה אבל במידה הנכונה, לא שיכורה אלא משוחררת.
אנחנו משחקים באש, אני אוהבת את הלהבות שכאן.
אך אני מקווה כל כולי שהן יתחלשו ושלא ישרפו אותי בסוף.
הוא הבטיח לי שהפעם לא אפול בפח.
אנחנו בונים הכל מחדש ואז שוב מתרסקים.
אנחנו לא מצליחים להתאפק ולעבור את כל החומות הרגשיות של שנינו ונופלים למיטה פעם אחר פעם.
אז למה זה מרגיש כל כך טוב?
אני מקווה שהפעם הנפילה רכה.

הראש שלי מסתובב כאילו לקחתי את הסם הקשה ביותר, והאושר שאני חווה כרגע צף בכל חלק וחלק בגופי.
אני מוכנה לקבל רותו אליי לאיברי עוד לפניי שהתחלנו מרוב שאני רעבה אליא.
השפתיים שלו מלטפות את עורי, מעקצצות ומצמררות כאחד.
התגעגעתי למגע שלו על גופי יותר מהכל.
עוד נשיקה רטובה, ועוד אחת, ועוד ועוד, והן יורדות ביחד עם ידיו שנשלחות לפתוח את כרסיי החזייה שאני לובשת.
החולצה מתרוממת ונעלמת כלא הייתה בזמן ששפתיו ולשונו מוצאות את פיטמותיי מלקקות ונושכות את פיטמותיי הרגישות.
שנינו רעבים זה לזו יותר מהכל, היה געגוע.
״התגעגעתי לגוף שלך כל כך״ הוא לוחש לי בקול הבס הממכר שלו.
״התגעגעתי לריח שלך עליי״ אני לוחשת באנחה לאוזנו.
שפתינו מתנגשות בשנית לנשיקה טהורה ודביקה אחת מלאת רגשות.
הגשם מטפטף בחוץ וכאן לוהט ושורף.

הנשיקה הזו היא נשיקה רעבה של תשוקה בלתי נגמרת בין שני בני אדם, היא ממכרת כל אחד ומלאת אנרגיה וכוח.
יידו נשלחת וממששת את כל גופי, עוברת בליטוף מצמרר את פיטמותיי, תופסת בחוזקה ממכרת את המותן שלי ולאט לאט יורדת לאיזורי הרגיש.
הנשיקות הרטובות שוב יורדות במורד צווארי עוברות בנקודה הכי רגישה בצווארי וממשיכות לאט לאט ובאיטיות מייסרת לגופי התחתון.
נעצרות בפיטמותיי הזקורות בפעם השנייה ומעוררות אותן אף יותר.
גניחות מאופקות בורחות מפי בשלב הזה.
הנשיקות יורדות בקו ביטני למטה ולמטה עד שמגיעות לשולי מכנסיי.
אני לובשת מכנסי פיג׳מה חמודים של מיקי מאוס ותחתונים רגילים וגדולים שמכסים את כל ישבני המביישים אותי נורא.
כשידיו תופסות את מכנסיי אני מייד נדרכת בצורה שהוא אינה רגיל לה.
״מה יש?״ הוא מרים את מבטו לפניי בשאלה, אני מבויישת נורא, ואדום כבד מציף את לחיי.
״את לא מגולחת?״ הוא שואל בחיוך מתגרה.
ועוד לפניי שאני מספיקה להגיב על שאלתו הוא מוסיף ״תהיי איך שמרגיש לך בנוח אני מקבל את הגוף שלך כמו שהוא״ הוא אומר כשמסתכל לתוך עיניי ושובה את ליבי לגמריי.

״האמת שאני פשוט עם תחתונים מכוערים״ אני עונה בחיוך מבוייש.
״אני בטוח שאת סקסית בכל מצב״ הוא אומר ושולח את ידיו שוב לשולי מכנסיי.
מוריד באיטיות מייסרת את המכנסיים ותחתונים גורם לראשי להסתובב עוד יותר מאשר האלכוהול גורם.

Painful roadWhere stories live. Discover now