***בנות שקשה להם עם מין ודברים כאלו בפרק מפורטת סיטואציה כזאת לעומק והשתדלתי שהפרק הבא ימשיך מנקודה בה הפרק לא יפגע בהמשך הסיפור אבל יהיו כמה קצוות פתוחים ועוד פרקים כאלו בהמשך.
בכל מקרה לשיקול דעתכן תהנו מהקריאה***אנחנו מתנשקים בעוצמה ותשוקה מטורפת , אנחנו רוצים כל כך אחד את השנייה ולא מצליחים להתאפק אפילו לא שנייה אחת יותר.
ככה באמצע הדרך בפינה חשוכה, מייקל לא מסוגל להתאפק ומשכיב את הכיסא שלי לאחור, כששנינו רעבים ולא מסוגלים לשחרר אחד את השנייה אנחנו מתנשקים בלהט מטורף , נוגעים ומטריפים בעזרת מילים ומגע אחד את השנייה .
רק רוצים להרגיש את הגוף של של השני.
אני תופסת את איברו בידי והוא נוהם בתגובה.
הוא קורע ממני את שמלתי האהובה ולא אכפת לי בכלל אלא רק בא לי להרגיש את מגעו על גופי.
את הנשימות המהירות והמילים היפות.
הוא פושט את חזייתי מגופי ולש את שדיי בעוצמה , מוצץ ומלקק את פיטמותי בתשוקה ורעב.
מייקל מרים את פניו משדיי הזקורים ״אני מצטער מלאכית שזה ככה במכונית ולא בצורה שמגיעה לך אבל אני פשוט לא מסוגל להחזיק את עצמי יותר אני זקוק לקינוח המתוק שלי״ הוא אומר וצולל בחזרה לשדיי, ומתחיל להתעסק עם התחתונים שלי.
״הכל בסדר אל תדאג...מייקל אתה...אלוהים״ אני גונחת ומשתוללת שהוא דוחף אצבעות לפתע לאיברי ומניע אותן בתוכי במהירות.
הוא מרים את מבטו אליי משדיי ומנשק אותי ברכות.
הוא מצד אחד דוחף את אצבעותיו לתוכי בחוזקה ובמהירות ומנגד מנשק את צווארי נשיקות עדינות ומחאות רוך ואהבה.
הוא מטריף כל חלקיק מגופי, כל איבר, כל רגש הכל שייך למייקל אורסלו.אני חוזרת לגעת באיברי של מייקל עם ידי מבעד למכנסיו והוא נדלק אף יותר.
״שירה אני לא יכול להתאפק אני חייב להרגיש אותך אחרת ינשור לי הזין״ מייקל נוהם כשאני ממשיכה להניע את ידי על איברו הפועם .מייקל ירד לי וגרם לי להרגיש דברים שהגוף שלי בקושי מצליח להכיל.
אלפי פרפרים מתפוצצים בתוכי תרתי משמע .
כל גופי רועד.
אבל אני אפנק גם אותו אני רוצה להרגיש אותו . אני מרגישה מוכנה.גמרתי כבר פעמיים לפחות והוא לא מפסיק לענג אותי עוד ועוד , הוא עושה הכל ובצורה מושלמת.
אני מאחלת לכל אחת מייקל משלה .
אבל אני צריכה עוד . אני רוצה הכל.
הדחף הזה אליו. אני מכורה למייקל.
YOU ARE READING
Painful road
Romance״אני שונאת אותך״ ״אני אוהב אותך״ ״אתה מפחיד אותי״ שירה לא מכירה את העולם שלו את העושר והבדידות החיים שלה קשים והלב שלה רחב מייקל שונא להרגיש והמילים שלו כמו סכינים הוא קשוח ואכזרי ולא יודע שובע #מכיל תוכן מיני