4 - האיש והאגדה

4.9K 152 27
                                    




אני נושמת עמוק ״נשימה״ ו ״נשיפה״.
אני מריצה בראש את המשפטים שאבא היה אומר לי כדיי להרגיע את הלב כשהדופק היה עולה , מרוב הלחץ שמתחולל בי עכשיו.
עברו רק יומים ואני כבר מתגעגעת אליו בכל ליבי, הוא היחיד שיש לי.

אני עומדת מול בניין ענק נדמה שבחיים לא הייתי באחד מסוגו. ומתפללת בכל ליבי שהנה מה שחיכית לו סוף סוף.
בבניין כלכך גדול וגבוהה ״אוֹרסלו״ השם מתנוסס בגודל רב בקצה הבניין, אך אי אפשר לפספס אותו.

״הבוס״
יש עליו כלכל הרבה שמועות .
מאז שהתחלתי להתעניין במשרה נתקלתי באלפיי כתבות באתרי רכילויות עליו "מר אורסלו האיש והאגדה".
ועוד פעם ״מייקל אורסלו״.
על מיני כתבות עם נשים ודוגמניות רבות שניהל קשרים איתן , על האקזיטים שעשה , על החברות שבבעלותו ועל איך הפך להיות המיליארדר הצעיר בעולם.

נשים חולמות להיכנס איתו למיטה והשמועה מספרת שהוא חולה שליטה ומטורף במיטה.
הגברים מקנאים בביטחון ובעוצמה שהוא משדר.
ואתרי הרכילויות לא מפסיקים לייצר סביב שמו כותרות .

ואני רק מנסה להבין איך לא הכרתי אותו עד שחקרתי קצת על העבודה.
אבל וואו בכל מקום שם המשפחה שלו שולט , בכל שוק ההון הוא לבטח עושה כלכך הרבה כסף.
יש לו כמעט בכל מדינה כמה בניינים של החברה שלו.
יש שמועה שהוא יהודי אבל הוא בחיים לא הצהיר בזאת.
הוא ביקר בישראל לצורך עסקיים כמה וכמה פעמים, ואחריי חקירה מעמיקה גיליתי שהוא בן 28 נושק ל9 וש...הסיכויים שאתקל בו בעבודה אפסיים.

הוא מסתובב בכל העולם לצורך עסקים והסיכוי שאתקל בו אפילו אם זה במקרה ולכמה שניות כמעט ולא קיימים.
בעיקר כשאני עובדת ‏זותר כלכך קטנה ללא תפקיד גדול באגף החשבונות .
והאמת שאני דיי שמחה כי בחיים לא נתקלתי בבחור כזה מושך ועם כלכך הרבה כוח וביטחון עצמי, כוח וכריזמה שמוקרנים לכל הסביבה.
הוא יפיוף אין ספק, ממש דוגמן ובדיוק לטעמי.
עינים חומות שוקולדיות שיער חום כהה גופו רחב ושרירי ומעטרות את ביטנו שתי שורות קוביות מרשימות. הוא בעל כתפיים גדולות וחסונות שאת רק רוצה לתפוס אליהן, וגובהו שנושק למטר תשעים.
חלומה של כל בחורה.

אחריי שנתקעתי בכניסה יותר מידי נכנסתי כמו שתכננתי רגל ימין ואני בפנים.
״וואו״ עשרות אנשים שמתרוצצים ועסוקים בטלפון ועוד וזו רק הקומה הראשונה.
כלכך הרבה נשים יפות ומרשימות שלבושות בחליפות ועקבים גבוהים למרות שגובהן כלל לא נמוך, כולן נראות כמו דוגמניות .
ואני לא משתלבת בנוף, לבשתי ג׳ינס סקיני וחולצה שחורה, נעלי סניקרס נמוכות וחיוך מבוייש כשנכנסתי בין ההמון המתרוצץ.

אני ניגשת אל בחורה היושבת בדלפק הקבלה שנראה שלא פסחה על שום הליך קוסמטי ונראת כמו ברווז.
״היי צריכה משהו״ (באנגלית) היא שואלת סוקרת אותי במבטה מרימה את גבתה ודופקת לי חיוך מתנשא.
אני נושמת עמוק לפניי שמגיבה ״היי כן האמת שאני מתחילה פה משרה בתור עוזרת אישית של מנהלת החשבונות את יודעת אולי באיזה קומה זה?״
״קומה שבע עשרה עוד משהו ״ החיוך המגעיל לא יורד מפניה.
״לא תודה אני אסתדר בת׳אני״ אני קוראת את שמה שעל הצג בזלזול ופונה למעלית.



יש כלכך הרבה קומות במקום הזה אני בוחנת מעט את הכפתורים אני לוחצת על הכפתור לקומה 17 ומחכה בציפיה והתרגשות.
הדלתות נפתחות ואני מתחילה להתקדם באגף החשבונות הענק ומצטערת שלא שאלתי באיזה חדר ״גרנדה״ שזה שמה של המנהלת החדשה שלי, מה חשבתי לעצמי שיש רק חדר אחד בכל קומה?!
אני ממשיכה לצעוד ללא ביטחון בקומה הענקית שנחשבת יחסית נמוכה לבניין ענק שכזה.
דופקת על כמה דלתות שמכוונת אותי עוד קצת לחדרה האבוד של גרנדה.
כשלפתע נפתחת דלת בתנופה כלכך חזקה כשבראש שיירת המאבטחים עומד לא אחד מאשר מר אורסלו אני מזהה אותו כלכך טוב מהאתרים, אך חזותו פי שתיים יותר מאיימת ממה שנראה באתרים.
והעינים שלו שבוחנות את מבטי המבוהל כרגע מכף רגל ועד ראש ולהסתכל בתוכן זה כמו לטבוע בבריכת שוקולד.
המבט הזה שלו מבט מאיים , רואים שאני זרה לו , אבל לא נראה לי שהוא מכיר את כל מי שעובד בחברה הזו נכון?!
אני מרגישה את עיניו שורפות את גופי במבטו וממשיכה ללכת כמו איילה מפוחדת בלי ליצור קשר עין עם האליל שמולי ומשפילה את ראשי לרצפה.
כשאני חושבת שעברתי את השיירה אני מרימה את עייני ונבהלת כשאני נתקעת בו ונופלת אחורה על הישבן ורואה את הטלפון שלי עף ונופל ויוצא ממני רצף מילמולי קללות עסיסיות בעברית.
אני מתעשתת במהירות וקמה, מרימה את הטלפון ורואה שהוא לא מגיב ונשבר בצורה בילתי ניתנת לתיקון. עוד יותר ממה שהיה ומבינה שלא אדבר עם אבא שלי היום כמו שהבטחתי לו, שלבטח וידאג לי בזמן הקרוב עד שאקבל את המשכורת ואוכל לקנות לעצמי אחד חדש.

״כדאי מאוד שתתחילי לתסתכלי לאן את הולכת״ אני לפתע מתעוררת מהמחשבות בראשי כשאני שומעת קול בס עבה מרים עליי את הקול ושומעים על קולו את העצבים והכעס ומבלי שהסתכלתי לראות מי צועק עליי ככה אני מזהה אותו את מר אורסלו, את הביטחון הרב שמשדר בכל שפת גופו והריח שלו אלוהים אני מרגישה את הנשימות שלו עליי ונאה באי נוחות .
נישמתי נעצרת מהלם ופחד ואני מתחילה להילחץ. אני לא מאמינה איזה בושות אני עושה כשזה רק יומי הראשון, אפילו לא מצאתי את גרנדה עדיין.
איך אני משפילה את עצמי ככה, למה אני לא זהירה יותר.

אבל השאלה האמיתי שאני שואלת את עצמי ככ שאני מתאפסת מעט היא שאני עוד יותר לא מאמינה שהוא פנה עליי בלא אחרת מהשפה הבעברית

xoxo
הנה העלילה של הסיפור מתחילה להירקם ובצעדים קטנים אני אמשיך את הסיפור תודה למי שקוראת ומצביעה ומגיבה זה ממש עוזר לי

Painful roadWhere stories live. Discover now