״כן״
״לא״
״אין לך ברירה״ מייקל התקדם לעברי
״לא, לא שוב פעם , תתרחק עכשיו״ אני ברחתי לאחור בכדי לעשות הכל רק שלא יתפוס אותי.
״אני נותן לך שלוש שניות״ אני קמה בזריזות מאמינה ביכולת הזריזות שלי.״שלוש״ אני בורחת מהחדר.
״שתיים״ אני נכנסת לצד אחד הארונות בחדר כביסה שלי.
״אחת , אני מגיע״ הוא צועק לי בקול מרושע.
״אני יותר מהיר ופיקח ממך״ הוא מוסיף ואני מנסה שלא לצחוק בקול רם לנוכח הסיטואציה.
״אני אמצא אותך״ הקול שלו מתקרב אליי.
אני עוצרת את הנשימה ואת העינים כדיי שלא ישמע אותי.אני לא מסוגלת להרגיש את זה שוב.
לאחר כמה רגעים שהרגישו כמו נצח אני שומעת את הצעדיו מתרחקים ונעלמים, אני פותחת את העינים ובאותה השנייה מרגישה את גופי מורם באוויר.
צווחת בהלה נפלטה מפי ״תוריד אותי זה לא מצחיק״ אני מכה בגבו בחוזקה והוא בתגובה רק משתעשע יותר.
״אתה מכאיב לי תינוק מגודל״ המשכתי להתנגד לאחיזה שלו בי ולרדת לרצפה לאחר שמעך את ישבני בחוזקה.
״איך קראת לי?״ הוא זרק אותי למיטה ועוד גניחת הפתעה בורחת מפי.״תינוק מגודל״ צעקתי עליו שוב והבנתי את גודל הטעות שלי. שהוא התקרב אליי כשמבט טורף על פניו.
״בבקשה לא״ אני מתעשתת על עצמי ומתחננת אליו, מביטה בו במבט הכי כובש ומסכן שאני מצליחה לגייס.
״טוב בסדר תפסיקי עם הפרצוף הזה, אני הולך להכין לי משהו לאכול״ הוא אומר ומסתובב לכיוון המטבח.
אני מוציאה אוויר מריאותיי ומתרוממת מהמיטה כדי לצאת גם כן מהחדר.״סתם נראה לך״ הוא מסתובב במהירות ומתחיל לדגדג אותי בכל גופי.
מפיל אותי על המיטה ולא מפסיק לדגדג.
״ד..די בבקשה מייקל מייקל תפסיק נוו״ אני לא מפסיקה לצחוק ולבטא את עצמי.
אני רגישה לדיגדוגים ברמה עולמית, מספיק שיגעו לי באיזור בית השחי ואני מתמוטטת מרוב צחוק.יכול להיות שבטעות סיפרתי את זה למייקל , שעכשיו אחריי כל דבר שאני עושה והוא מתעצבן או סתם רוצה להציק לי הוא מדגדג אותי עד שנגמר לי האוויר.
״אני לא מצליחה לנשום״ אני צוחקת ומאבדת את האוויר לאט לאט , וכמו תמיד אחריי שהוא מפסיק ועובר לנשק את הצוואר שלי נשיקות רכות, רטובות ומצמררות.
מצחיק איך כל דבר שהוא עושה הופך למיני בסוף .
הבנאדם מכור למין.״שוב?״ אני שאולת בשעשוע.
הוא לא עונה לי ורק מהנהן שראשו קבור בעמק בין שדיי.
האוויר שוב נעשה כבד ואנחות עונג בורחות מפי.
הוא מרים את פניו משדיי ושולח את ידו לכיוון מכנס הפיגמה שלי.
מכניס את אצבעו העבה לתחתוניי.
רעד עובר בגופי.
״את הנסיכה שלי, המתנה שלי״ הוא מחמיא לי ואני מסמיקה , גניחה נפלטת מפי כשהוא מחדיר את אצבעו לתוכי ומעשה את איברי בידו.
חיוך נפרש על שפתיו ״לא ימאס לי מהגוף הזה לעולם״
YOU ARE READING
Painful road
Romance״אני שונאת אותך״ ״אני אוהב אותך״ ״אתה מפחיד אותי״ שירה לא מכירה את העולם שלו את העושר והבדידות החיים שלה קשים והלב שלה רחב מייקל שונא להרגיש והמילים שלו כמו סכינים הוא קשוח ואכזרי ולא יודע שובע #מכיל תוכן מיני