״ וואו אבא אתה לא מאמין כמה השתנה פה מאז שחזרתי״ אני מספרת לאבא.
התקשרתי לאבא הבוקר כדיי לשמוע מה איתו אחריי שלא דיברנו כבר כמה ימים.
״את רואה שירה אמרתי לך שהכל יהיה בסדר אני כל כך שמח לשמוע שהסתגלת להכל בחזרה״ הוא נשמע נינוח ושליו מבעד לטלפון.
אם רק היה יודע מה עברתי מאז שחזרתי לכאן...
״מה שלומך? איך בישראל?״ אני מעבירה נושא ומתעניינת .
״מצויין כפרה כמו תמיד״ הוא שוב נשמע קצת נבוך ומתחמק ואני מחליטה לחפור לעמוק, אין מצב שהוא לא מספר לי הכל.
״יופי אני שמחה לשמוע מה איתך ועם יפעת הרבה זמן לא שמעתי על הזוג המלכותי שלי?״ אני שואלת
״איך את אוהבת להגזים ילדה שלי ברוך השם שהכל מצויין חיים את החיים״ אבא מספר
״ויש עוד משהו?״ אני ממשיכה לשאול
״ ו...האמת שיש לי משהו להתייעץ איתך עליו...״ אבא אומר ונשמע מעט לחוץ.
״דבר אבא מה יש מה יושב על הלב של איש הקסמים שלי״אבא הוא איש הקסמים שלי מאז שכשהייתי בת שש. התחלתי לאהוב קסמים אבל לא הצלחתי לעשות שום קסם והייתי ממש מתוסכלת. וערב אחד אבא עשה לי מופע עם קסמים קצת כושלים, אבל אני כל כך התלהבתי מהאבא הקוסם שלי שרצתי וסיפרתי לכולם בגן שאבא שלי הוא איש הקסמים כי לא ידעתי מה השם של זה בדיעבד גדלתי והבנתי שזה קוסם אבל מאז השם נשאר אבא שלי הוא איש הקסמים וכשאני נזכרת בזה כמו עכשיו מהגעגועים אני מזכירה לו את השם שאהבתי לקרוא לו בו.
את אחד משמות החיבה שיש לאבא.זה ידוע של גברים יותר קשה להביע רגשות ולהגיד מה הם מרגישים . הם משחקים את עצמם קשוחים בעיקר גברים מהדור הישן כמו אבא, אז אני חייבת להוציא את המידע מאבא שלי בכוח עד שהוא מספר לי.
״מה את אומרת שאציע לה שנעבור לגור ביחד קשה לי להחזיק את הבית לבד ואני צריך קצת חבר ״ אבא מודה וזה צובט לי אל הלב מעט שאני פה בניו- יורק הרחוקה, מוצאת את עצמי ואת מה שאני רוצה לעשות עם החיים שלי .
וקשה לו בבית לבד והאמת שאני חושבת שזה רעיון מצויין שיהיה בחברתה של יפעת היא אישה לעניין ולפי מה שאבא מספר הוא נשמע נורא מאושר.
״אני חושבת שזה רעיון ממש טוב״ אני אומרת בבירור.
״כן?״ הוא נשמע מעט חושש מהמהלך הזה .
אלו תמיד היינו רק אני ואבא שנינו לבד, ולדעתי המחשבה שהחיים משתנים קצת קשה לו.
ואני כאן כדיי לעזור לו הריי אנחנו רק מתבגרים ואבא שלי כבר עבר הרבה קשיים ותקופות איומות בחייו כך שמגיע לו טיפת אושר.
״אני חושבת שזה רעיון מדהים ולא תזיק לך קצת חברה ואהבה״ אני מנסה להישמע כמה שיותר שמחה ולשכנע אותו להיות בעד הרעיון, אני באמת בעדו.
YOU ARE READING
Painful road
Lãng mạn״אני שונאת אותך״ ״אני אוהב אותך״ ״אתה מפחיד אותי״ שירה לא מכירה את העולם שלו את העושר והבדידות החיים שלה קשים והלב שלה רחב מייקל שונא להרגיש והמילים שלו כמו סכינים הוא קשוח ואכזרי ולא יודע שובע #מכיל תוכן מיני