44 - חתונה ואלכוהול

2.9K 192 33
                                    

״וואו״ אני פוערת את פי כשמירי נכנסת לחדר לבושה בשמלת הכלה היפיפייה שבחרה.
״את עוצרת נשימה״ אני מהופנטת מיופיה.
״הכלה הכי יפה שראיתי״ אני לא מצליחה להסיר את עיני ממנה.
עם איפור עדין שמתאים לה כל כך וגולגול שמחמיא לשיערה המתולתל עוד יותר, השיזוף העדין והשמלה המדהימה והעדינה הזאת.
היא נראת כמו נסיכה.


״אני מתרגשת נורא״ מירי סמוקה ומתרגשת כולה.
גם אני כבר התאפרתי והתארגנתי.
אני לובשת שמלה בצבע שמפנייה עם מחשוף נדיב מה שכמעט ואף פעם לא הייתי בוחרת ללבוש ומעט זרקונים מעטרים אותה. ועקבים קטנים שלא מוסיפים לגובה שלי במיוחד.
״אני מתרגשת בשבילך את אפילו לא מאמינה כמה״ אני מחבקת אותה חזק אליי, את החברה הכי טובה שלי.


כל הלילה חגגנו בסוויטת בית המלון שמירי השכירה לכבוד היום וההתארגנויות לחתונה.
אכלנו מגשי פירות וכל מיני שטויות ובעיקר השלמנו פערים של התקופה האחרונה.
סיפרתי לה על מייקל והיא סיפרה על המשפחה החרדית בישראל שהיא שלחה להם כרטיסים אבל אף אחד מהם לא החזיר לה תשובה והיא אינה יודעת עם יגיעו.
רואים את הכאב והגעגוע בעינים שלה.


״אני מחכה לפגוש אותו כבר״ המפגש של מירי וגרג מתקרב ואנחנו רק מתרגשות יותר ויותר.
בחיים לא חשבתי שאתרגש בחתונה בצורה שכזו או שאזכה להיות שושבינה של חברה שלי.
שמישהי אשכרה בחרה בי לביות איתה ברגע הזה בחיים שלה , אני מודה למירי כל שנייה ושנייה.


״מאמי מה איתך ועם מייקי מייק הבוס החתיך שלנו?״ מירי מתגרה בי ומרימה גבה בשאלה.
וקוראת למייקל בשם החיבה שהמציאה.
״מירי אני אספר לגרד שאת חושבת על מייקי מייק הבוס החתיך במקומו״ אני עוקצת אותה בחזרה והיא מגלגלת עינים בתגובה.
״אני רק של גרג מעכשיו ועד שהמוות יפריד בנינו בייבי אבל את לעומת זאת מאוהבת לגמריי״ היא מחזירה לי ומחייכת שוב את חיוכה היודע.
אני מסמיקה כולי ״אנחנו לאט לאט מתקדמים אני מאוהבת בו כלכך מירי״ אני מספרת ובורחת לזכרונות מהימים האחרונים.
מחייכת חיוך ביישני ומשפילה מעט את ראשי.
״איזה מתוקה את שאת מאוהבת״ היא צוחקת ומחבקת אותי.


אחריי שאבא חזר לאזכרה של אמא מייקל נשאר איתי ולמרות שסיפרתי לו בקצרה על מה שקרה הוא לא דחף אותי לספר את הכל בכוח.
ואני מאמינה שיגיע יום שאספר לו הכל.
הוא הרבה יותר נוכח בשבוע האחרון למרות שאני יודעת שיש עומס בעבודה שלו.
הוא חולה שליטה וחייב שהכל יהיה כמו שהוא אוהב, הוא קפדן ומפוקס על הכל הוא מודע לכל איזור ואדם שקיים בעבודה הבינלאומית שלו ולמרות שאני עדיין לא כלכך מודעת לכל מה שיש בגבר שלי אפשר לראות שהוא חכם וגאון משוגע יותר מהרבה אנשים.







Painful roadWhere stories live. Discover now