״חלמתי עליה״ אני פולטת
״על מי?״ אבא שואל
״עליה...על אמא״ אמרתי ואבא קפא מעט מביט בי שאמשיך לספר את חלומי.כמו שאבא הבטיח למחרת הרגשתי כבר הרבה יותר טוב ולאחר שקיבלתי אישור יצאנו קצת להתאוורר בבית הקפה שצמוד לבית החולים.
לא הצלחתי להסתיר מאבא את החלום, למרות שאני יודעת שקשה לו לדבר אליה מגיע לו לדעת.״מה חלמת״ הוא שואל בסקרנות מהולה במעט צער.
אמא שלי הייתה אהבת האמת של אבא שלי אהבה שלא רואים הרבה והכל נקטע בבת אחת.
אני מתחילה לספר לאבא את החלום ״חלמתי שאני ביער יפייפה שהופך ללילה מפחיד בשנייה ואז היא מופיעה כמו שהיא תמיד הייתה עם ההילה המוכרת והמלאכית שלה , והיא אמרה לי שהכל יהיה בסדר ושהיא איתי״ לקראת סוף החלום התפרצתי בבכי ואבא קם וחיבק אותי חזק לחזהו.
״איזה חלום מרגש חיים של אבא אל תהיי עצובה היא איתנו לתמיד״ הוא אומר ומנחם אותי בליטוף עדין.
״אני מתגעגעת אליה כל כך אבא״ אני בוכה לחזהו.
״גם אני , כל יום״ אבא ענה בכאב.
וכך התחבקנו בבית הקפה דקות ארוכות שואבים כוחות אחד מהשנייה והיא שם למעלה החדירה בנו גם קצת מהקסם והכוח שלה.״כן מירי אני בסדר״ מירי התקשרה והתנצלה שהיא לא יכולה להגיע היום כי היא הולכת לסגור את כל הדברים האחרונים של החתונה שמתקרבת בצעדי ענק.
״אוף חבל שאת לא יכולה להיות איתי פה עכשיו״ מירי מתבאסת וכך גם אני.
״גם אני ממש מתבאסת אבל אל תדאגי ברגע שאני יוצאת הולכים לראות את השמלה שלך״ אני מנסה להישמע כמה שיותר נלהבת בשבילה ומצליחה.
מירי מוחאת כפיים בהתרגשות ״יאסס את לא מבינה כמה אני מחכה כבר, אני לא מאמינה שהחתונה עוד שבועיים הזמן עובר יותר מידי מהר״ מירי נשמעת מאושרת ונלהבת בטירוף.
ואני מתרגשת ביחד איתה היא מצאה את האחד שמשלים אותה , החצי השני שלה וזה מרגש.
אני מאחלת לעצמי אהבה וזוגיות כמו שיש למירי וגרג.״אז ביום רביעי אחריי דאת משתחררת מבית החולים אני ואת יוצאות לבית קפה תבטיחי״ מירי קבעה שמחר אנחנו נפגשות בבית הקפה ומייד לאחר מכן למדידות לשמלה ולנעליים שלה וגם לי איזו שהיא שמלה יפה.
״כן מ אהובתי אני מתרגשת בטירוף לצאת מפה כבר ושנחפש את השמלה המושלמת״ אני מחזירה באותה התלהבות.אני מתרגשת בשביל מירי כל כל כאילו זו החתונה שלי אני מאושרת שזיווג כזה מצליח ושמירי החברה הכי טובה דלי שנכנסה לי ללב בצורה שטח אפשר לתאר מאושרת.
הקושי שלי הוא עדיין לסמוך עליה אבל אני מרגישה דגם הקושי הזה נשבר ונעלם לאט לאט כשאנחנו מצליחות לחזק ולשמור על החברות בנינו.
היא היחידה שמבינה אותי באמת.
הילידה שלא שפטה אותי והחרימה והשפילה וגרסה.
היא פשוט פה בשבילי,גם כשאני לא מסוגלת להיות אותו דבר בשבילה .״את החברה הכי טובה שהייתה לי בחיים״ מירי צוהלת וממיסה לי את הלב.
״גם את שלי זכיתי בך את לא מבינה כמה אני אוהבת ומעריכה אותך״ אני עונה בכנות.
״אווו אני עוד אבכה״ מירי עונה באהבה.
ולפני שאני מפסיקה לענות אני שומעת דפיקות בדלת
״מירי אני חושבת שבאו לבדוק אותי נדבר יותר מאוחר בסדר?״
״כן בטח תתקשרי אליי אוהבת אותך״ אני מנתקת.
YOU ARE READING
Painful road
Romance״אני שונאת אותך״ ״אני אוהב אותך״ ״אתה מפחיד אותי״ שירה לא מכירה את העולם שלו את העושר והבדידות החיים שלה קשים והלב שלה רחב מייקל שונא להרגיש והמילים שלו כמו סכינים הוא קשוח ואכזרי ולא יודע שובע #מכיל תוכן מיני