26 - העיר הגדולה

3.7K 160 36
                                    

עבר כבר שבוע מאז השיחה המצחיקה ומוזרה שקיבלתי ממייקל השיכור.
״אני קצת מגעגע״ הוא אמר בטון ילדותי
״אני רוצה שתחזרי. את חייבת לחזור״ הוא המשיך ואני צחקתי
״אני אחזור״ אני לא יודעת למה אמרתי לו את זה אבל הפרפרים שריחפו בבטני בעקבות ההבטחה שלי שיגעו את כולי.
״יששששש. אני מחכה״ מייקל השיכור ממש מצחיק אותי וגורם לי להסמיק מעט. אף אחד אף פעם לא הראה לי חיבה או געגוע חוץ מאבא שלי ובזמן האחרון גם מירי.
״טוב אני צריך לנתק מלאכית אבל אנחנו עוד נדבר. צ׳או״ הוא ניתק ולא הפסקתי לצחוק.
״צ׳או״ הוא רציני?
אני לגמריי יכולה להתרגל למייקל השיכור והקליל שדיבר איתי עכשיו בטלפון.

ובחזרה להווה אחרי עוד שיחה עם אבא על כמה שאני צריכה לפתח את עצמי, לפרוח ולחזור לניו-יורק בטענה שלא סתם עשיתי חמש יחידות במתמטיקה . ושעל עבודה בניהול חשבונות ברמה כזו אסור לוותר.
ובנוסף מחשבות על איך אשלם את כל התשלומים לבית החולים שהסתרתי מאבא .
הבנתי שאני חייבת לחזור להרוויח כסף ולשלם על הכל.
קניתי שוב כרטיס טיסה לכיוון אחד.
אם הרבה הבטחות וחששות אני שוב כאן עוזבת את אבא עוזבת את ישראל את השגרה שבניתי לעצמי במהלך החודשיים פה.
וחוזרת אל ניו-יורק העיר הגדולה והכלכך רחוקה
אני חוששת כמעט כמו בהתחלה .
לא סיפרתי למירי על חזרתי רציתי לעשות לה הפתעה.
ומייקל אם מייקל לא דיברתי מאז אותו לילה שהיה שיכור.
לא תכננתי להרים אליו טולפון ואני לא בטוחה עד כמה הוא מודע לשיחה שהתקיימה בניינו באותו לילה. הוא היה נשמע גמור.
לא אשקר אם אגיד שיש בי חלק שמתגעג למייקל ,לשפתיים שלו ולגוף שלו. ואלוהים לריח המדהים שלו
אני בולמת גניחה קטנה שכמעט השתחררה מפי כשנזכרתי איזה פלאים הוא העביר את הגוף שלי לפניי יותר מידי זמן. ועל איך רק ממחשבה קטנה עליו כל התחתונים שלי נרטבים בכזו מהירות.
אני מתגעגעת לטעם של שפתיו.
אך אני עדיין מפחדת מההתחלה של הסוף.
אני יודעת שאני ומייקל זה משהו שלא יעבוד וחוץ מההרגשה המטורפת שגרם לי להרגיש כשירד לי אני לא יודעת עד כמה זה יעבוד בנינו, וכמה זמן כל הקשר הזה יחזיק. אני לא מוכנה להיפגע. אבל הןא שובר את החומות שלי בזו אחר זו.
הוא לא בחור של זוגיות ואני לא בחורה שמקבלת
מהצד . אני מעדיפה להיות נטולת פעילות מינית מאשר להיות מושפלת עד רמה של כלבלב שמשמש לצרכים מיניים בלבד. אני בחורה של זוגיות וקרבה של שיתוף ואהבה, והאמת שמייקל נראה לי בדיוק ההפך הוא נעול כמו כספת פלדה ששוקלת טון לפחות.
ואני יודעת שאת הסודות שמסתיר בתוכו אף אחד לא גילה מעולם. ולא נראה לי שאני אהיה הראשונה.
אני מתכננת להגיע לניו-יורק להבין איפה אני עומדת ולפעול לפי זה. גם אם זה אומר שאני צריכה לנתק את מייקל מחיי האישים ושהוא יחזור להיות אל ורק מר אורסלו

Painful roadWhere stories live. Discover now