מים חמימים מציפים את כל גופי.
הרגשה נעימה וליטופים עדינים.אני פוקחת את עיני באיטיות ומתענגת על מגע יד הרך אשר מלטף אותי.
הכאב מגיע ומשתק את גופי, זה היה רק עניין של כמה שניות עד שנזכרתי באירועי אמש.
צמרמורת של כאב הציפה את גופי.אני בחדר אמבטיה יפייפה ובתוך אמבטיה ענקית.
שכובה על גוף שרירי וחסון שאני מזהה מקילומטרים.
ידו החסונה עולה ויורדת במורד גופי בליטופים מדהימים וייסרים כאחד.
אני מרגישה את בטנו המוצקה כנגד גבי ואת איברו המכובד מתחכך בישבני.אני לבושה רק בתחתונים וחזייה ספוגים במים.
אני מביטה על גופי וכל החבורות הכחולות לא איחרו להגיע כמו שחששתי, הכאב מרסק לי את העצמות.
״היי״ קולי צרוד וחלש.״איך את מרגישה יפייפה״ הקול הגבר שואל כשממשיך ללטף את גופי וגורם צמרמורות עונד עדינות להמעיט את הכאב המייסד במקצת.
״תודה״ זה הציוץ היחיד שאני מצליחה להגות מתוך שיכרון החושים שאני נמצאת בו.
״הפלת לי את הלב״ מקולו נשמעת כנות מוחלטת, הוא באמת דואג לי.
אך אם כל האהבה שאני מרגישה כלפיו הכאב הנפשי שגרם לי להרגיש בשבוע האחרון שווה ערך כמעט לכאב בגופני שאני חשה כעט.״למה עשית לי את זה, למה התעלמת ממני במשך יותר משבוע?״ דמעות מטפטפות מעיני, וקולי נשמע שבור ושברירי לגמריי.
הנשימות שלי מתחזקות כי האוויר לא מגיע לריאותיי.הוא הופך את גופי בעדינות כך שפניי יהיו אל מול שלו ומשתדל לא להכאיב לי, אך לוחץ על המותן שלי מעט חזק ואני מתכווצת בכאב.
״כוסעמק מלאכית אני מצטער, לא תכננתי להכאיב לך, ובטח שלא לפגוע בך״ הוא נשמע מפוחד, מייקל לעולם לא נשמע מפוחד.
ועיניו הממכרות נתפסות על מבטי ומעבירות צמרמורות ופרפרים בכל גופי.״אני בסדר רק תהיה זהיר יותר בבקשה״ אני מחייכת חיוך ביישני קטן.
״את סקסית שאת רטובה ככה את יודעת״ הוא מפלפל קצת את העבירה הכבדה ומחייך חייל ענק.
גורם לאודם להציף את לחיי.״אני מאוהב בלחיים האדומות האלו״ הוא שולח יד בעדינות מפתיעה לפניי ומלטף את לחיי בעדינות.
אני מתמכרת למגעו המשכר ומניחה את אחת מידיי על ליבו שדופק בקצב כל כך מהיר.״אני לא אדומה אתה מפגר״ אני מתכחשת לאדמימות פניי וצוחקת בעדינות כדיי לא להכאיב לעצמי.
״אני מפגר שמכור לסתומה שעליי״ הוא עוקץ בחזרה
״אני לא סתומה! אתה סתום!״״תגידי מה שאת רוצה אבל אני השכבתי אותך״ הוא מחייך בגאווה חיוך מתגרה ומפליק ליישבני.
״איזה חצוף אתה אלוהים״ אני שוב מרגישה את לחיי מתחממות.
YOU ARE READING
Painful road
Romance״אני שונאת אותך״ ״אני אוהב אותך״ ״אתה מפחיד אותי״ שירה לא מכירה את העולם שלו את העושר והבדידות החיים שלה קשים והלב שלה רחב מייקל שונא להרגיש והמילים שלו כמו סכינים הוא קשוח ואכזרי ולא יודע שובע #מכיל תוכן מיני