״ כן....מייק-.... פאק פאק פאק״ אני מוציאה קולטת כמו שבחיים לא חשבתי שיצאו ממני , קולות של עונג טהור .
״אל תקללי מלאכית״ הוא מרים את עיניו לפני וצובט את פיטמתי בחוזקה ״פאק מייקל זה כאב״ אני נאנחת בכאב תוך כדיי האקט.
ועוד צביטה ״אחחח״ עכשיו היא הייתה כבר הרבה יותר חזקה.
״אני לא רוצה לשמוע את הפה שלך מנבל ככה הדבר היחיד שהוא אמור לעשות עכשיו הוא לגנוח תחתיי״ אני מגלגלת את עיני בתגובה והוא תופס את פניי באחת מכף ידיו מכווץ לי את הלחיים ״פעם אחרונה שאת מגלגלת לי עינים מלאכית זה ברור?״ הוא אומר ואני מהנהנת בחרמנות לנוכח השליטה שלו.
הוא חודר אליי בהפתעה ומעורר בי פלאים שלא חשבתי שגוף האישה מייצר.
צמרמורות של אושר עוברת בכל חלק וחלק בגופי ומכינות אותי לקראת האורגזמה המשמחת.
״כוסעמק את כלכך רטובה והדוקה״ מייקל נוהם באוזניי בזמן שאני גונחת בהנאה.
״מייקל אני...״ אני לא מסיימת את במשפט ומתפרצת לאלפי חלקים ברעידות עדינות, מה שמעורר את מייקל עוד יותר והוא מגביר את הקצב בתוכי עד שגם הוא גומר באפיסת כוחות ונשכב ליידי.
״את המלכה שלי״ הוא אומר ומנשק את שפתיי בעדינות שלא הייתה קיימת דקות קודם לכן במהלך האקט.
הוא קם ואני לא מבינה לאן אבל אני לגמריי לא במצב של להגיב מרוב האנדרנלין והאורגזמה המטורפת שחשתי עכשיו.
הוא מביא מגבת חדשה מאחד הארונות שוטף אותה במקלחת וסוחט ממנה את במים.
השרירים בידים שלו בולטים בעקבות המאמץ ואני צמאה להרגיש אותו שוב , בחיים לא הרגשתי כל כך חרמנית ובטוחה בעצמי כמו שאני עם מייקל.
הוא חוזר אליי עם המגבת מפסק את רגלי מעט ומנקה את איבר מיני ״מה אתה עושה?״ אני שואלת מופתעת.
״מגיע לך יחס של מלכה״ הוא קורץ וזה כל מה שהיא אומר. אני צוררת בתגובה ״אני אוהב את בצחוק שלך.
הוא אומר ואני מסמיקה כולי.הוא נשכב ליידי בין הסדינים לאחר שסיים לנקות אותי ואני מלטפת את החזה השרירי שלו, שואפת את הריח המדהים שלו אליי, שמרגיע אותי לגמריי ואני אט אט נרדמת בשלווה ונחת בין זרועותיו החזקות .
אני מרגישה גוף רועד אני מדמיינת? אני עדיין חולמת?
עכשיו הצטרפו גם מלמולים מפוחדים לרעיונות .
״לא!!״ ,״אל תעשי את זה״ ,״הוא יהרוג אותנו״, ״בבקשה״ .
אני מתעוררת בבהלה למשמע המלמולים ההולכים ומתגברים לצעקות של אימה.
מייקל כולו רועד והוא לגמריי בתוך סיוט קטלני.
הלב שלי יוצא אליו ואני לא יודעת מה לעשות.
אני מפחדת להעיר אותו כי זה יכול לפגוע בו אפילו יותר.
אני מחבקת אותו אליי חזק ומלטפת אותו בעדינות.
שום דבר לא עוזר והסיוט נהיה גרוע מייקל כבר ממש רועד וכולו זיעה קרה.
אני כבר ממש עובדת עצות ומתחילה לפחד אליו מנערת
אותו בעדינות ״מייקל קום״, ״בבקשה אתה מפחיד אותי קום״ הדמעות כבר זולגות מעיני כמו נהרות ואני רק רוצה שאהובי יתעורר .
אני מלטפת אותו באהבה ואני מתחילה להרגיש שהוא נרגע קצת ״קום אהובי אני פה״ גופו ממש נרגע.
״יופי יפה שלי עוד קצת״ אני תומכת בו ובוכה איתו את כאבו מהסיוט הנורא שחלם.
YOU ARE READING
Painful road
Lãng mạn״אני שונאת אותך״ ״אני אוהב אותך״ ״אתה מפחיד אותי״ שירה לא מכירה את העולם שלו את העושר והבדידות החיים שלה קשים והלב שלה רחב מייקל שונא להרגיש והמילים שלו כמו סכינים הוא קשוח ואכזרי ולא יודע שובע #מכיל תוכן מיני