מייקל:
טעות
אחרי טעות
אחרי טעות
זה מה שאני עושה עם הבחורה שאני לא יכול להפסיק לחשוב אליה.
הרגשתי חרא אחריי שיצאתי מהדירה שלה.
אני יושב במכונית כבר שעה ומתלבט מה לעשות.
בא לי לבעוט בעצמי כלכך חזק עכשיו.
זה לא הגיע לה . אני לא מגיע לה.
אני חרא של בן אדם
אני אפילו לא מתיימר להיות אדם טוב , אז נכון אולי יש לי כמה נקודות זכות אצל אלוהים אבל מעולם לא הגדרתי את עצמי אדם טוב.
והיא , הלב שלה טהור , אני יודע שהיא מסתירה ממני סיפור חיים קשה , והיא לא מאמינה מה אני מסתיר מתחת לעורי.
את זה היא גם לא תגלה
אבל אני מתכוון לקלף את השכבות עד לליבה לאט לאט.
אני משוגע אליה.
הלב דלי דופק כמו משוגע
מעולם לא הרגשתי ככה כלפיי מישהי
והאמת שהיא מסוג הבחורות שמעולם לא נמשכתי אליהן.
היא נמוכה ובעלת מבנה גוף עגלגל מחוטב ועסיסי , אני כלכך אוהבת את התחת שלה.
יש לה עינים חומות ושיער חום, בעוד שרוב קודמותיי היו דוגמניות דקיקות וארוכות ,ועדיין לא נמשכתי לאף אחת מהן כמו שהיא משכה אותי אליה.
אני שונא להרגיש רגש. אני מפחד מזה יותר מהכל
אבל אני גם לא יכול לוותר אליה כרגע.
אני רוצה להרגיש אותה גומרת סביבי ולשמוע שוב את גניחותיה החלושות.
אני לא יורד לבחורות ככה סתם. זה תמיד הופך לאינטימי מידיי והן מפתחות ציפיות ומתאהבות.
ואני לא. אני מזיין מספק וגומר זה תהליך חד פעמי אין לי ,אף אחת קבועה אולי הייתה מישהי שהייתי איתה יותר מפעם אחת אבל זה תמיד התחיל ונגמר בסקס.
ברגע שנהיו רגשות מהצד שלהן הפסקתי.
וחרא על החיים שלי היא הייתה הכי טעימה שיצא לי לטעום , דבש, כלכך מתוקה , היא בתולה בכל העניינים האלו מכל מובן, היא בתולה חד וחלק גם באיבר מינה.
רציתי לעשות את זה. רציתי לרדת לה, אני לא יודע למה אבל רציתי להקל אליה קצת, להביא אותה לפורקן.
לשמוע אותה גונחת את שמי וחופנת את שיערי בידה שמצמידה אותי יותר לכיוון מפשעתה.
אני אתקן את מה שעשיתי, אני לא מבטיח שזה יהיה קל או בדרך שכולם רגילים אבל אני אעשה את זה בסגנון מייקל אורסלו.
ומה שיהיה יהיה אלוהים גדול.
אני אגיע הביתה אפתח את הלב ואתן לה להיכנס אליו. לרוע שבו.
אבל אני כבר החלטתי ואני לא חוזר בעד החלטותי לעולם.
זה יגמר יותר מהר משזה יתחיל ואני יודע שאפגע בה. שפגעתי בה, ושברתי לה את הלב היום, בעיקר שהיא ככה חלשה .
ואני יודע שאני דפוק שפשוט הלכתי .
אני מתמודד עם האמת לאט לאט. אני שומר עליה מאחור גם אם היא לא חושבת ככה.
אם רק הייתי יודע שהיא מתכננת להגיע לכאן שום דבר לא היה קורה. שום מעצר שוב מכות ופאקינג שום הטרדות מניות. אני עדיין חא טיפלתי בשוטר הזה ברגע שאתערב אדמור לו את החיים.
ואני אני דפוק עם תעודות שמתנהג כמו חייל שיצא לקרב כדיי להשיג את מה ששלו, גם אם זה בדרך הקשה.
שירה תהיה שלי, אני לא יודע מה יהיה משם , אבל היא תהיה שלי. גם אם זה לא לנצח. גם אם רק ממש אחד לשנייה.
היא עוד תצעק את השם שלי ברעד.
ואני אמשיך לאכול אותה כאילו הייתה הקינוח הכי טוב בעולם.
אני רוצה לשמור ולהגן עליה מכל העולם.
היא כלכך פגיעה וחלשה
היא עברה כלכך הרבה ואני יודע ששמעתי פיסה כלכך קטנה מסיפור חייה.
אני אשמור עליה.
YOU ARE READING
Painful road
Romance״אני שונאת אותך״ ״אני אוהב אותך״ ״אתה מפחיד אותי״ שירה לא מכירה את העולם שלו את העושר והבדידות החיים שלה קשים והלב שלה רחב מייקל שונא להרגיש והמילים שלו כמו סכינים הוא קשוח ואכזרי ולא יודע שובע #מכיל תוכן מיני