Aslan Akbulut

13K 326 17
                                    

Mafya-yasa dışı işlerle uğraşan, zor kullanarak birtakım gizli çıkarlar sağlayan, çoğunlukla gizli ve bir teşkilatlanmaya dayalı örgüt ya da bu mensubu kişiler anlamına gelir. Kumar, uyuşturucu, finans, inşaat, kaçakçılık, insan/kadın ticareti, fuhuş, tefecilik, karaborsacılık, gasp, adam kaçırma/öldürme, fidyecilik, çek ve senet tahsilatı gibi yüzlerce legal ve illegal sektörde faaliyet gösterebilir.

Az önce sizlere "mafya" sözünün anlamını açıkladım.Peki diğer anlamı ne biliyor musunuz? Her günü son günün gibi yaşamak.Daha on yedi yaşımda aldım elime silahı.Dün gibi hatırlıyorum her şeyi.Amcamın tetiği çekmem için bağırdığını...Kimi öldürdüm peki biliyor musunuz?Ailemin katilini. "Aslan!Çek şu tetiği!O adam anneni,babanı öldürdü!Acıyor musun ona?!" Acımadım.Ben Aslan Akbulut,on yedi yaşımdayken ailemin katiline tam üç kurşun sıktım.Üçü de kalbine.

"Aslan.Gitmemiz gerek." Bana seslenen 1.80 boylarında siyah saçlı,beyaz tenli çocuğa baktım.Yine hoş parfüm kokusu tüm odaya yayılmıştı. "Çocuk" diyorum,çünkü benden beş yaş küçük.Az önce söyledim ya ailemin katilini öldürdüm diye.İşte öldürdüğüm adam şu an karşımda duran çocuğun babasıydı.Emre Erdem...Yusuf Erdemin oğlu.Çocukken en iyi arkadaşım,şimdi en iyi korumamdı.Ondan babasını,yetmedi hayallerini aldım.Peki neden hala beni öldürmedi?

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin