"

1.4K 75 0
                                    

"İstanbula ne zaman döneceksin?"  Direksiyonu sağa kırıp çocuğa baktı. "Bu hafta burdayım.Bir kaç işim var,onları halledip dönücem." Gitmekte kararlı olması esmeri üzmüştü. "Musa iyi mi?" Sizden mutlu... "Çok iyi.Oğuzla yeni bir aşk yaşıyor." Emre şaşırarak ona bakmıştı. "Vay be.Şaşırdım doğrusu.Hiç akla gelmeyecek şey." Dudağının kenarı kıvrılmıştı.Bizde duyunca şaşırmıştık Emrecim.

"Dimi.Benimde hiç aklıma gelmezdi,bir gün beni terk edip gideceğin." Laf sokması çocuğu iyice üzmüştü.Araba durduğunda Emre geldiklerini anlamıştı. "Bıraktığın için sağ ol.İyi geceler." Aslanın cevap vermesini beklemeden arabadan inmişti. "Kaç bakalım,daha nereye kadar kaçacaksın."

Omuzları düşmüştü.Bu kadar çabuk affedileceğini düşünmek onun hatasıydı.Sahi,Aslan bu güne kadar birini affetmiş miydi?Derin bir nefes verip anahtarı kilide soktu.En iyi saklanacağı yer eviydi.Işığı açmadan salona geldi. "Hırsızsan eğer gitmene izn veririm.Yok eğer beni öldürmek için geldiysen sağ çıkamazsın burdan." Kapının ardına saklanmış siyah maskeli adam elinde tuttuğu bıçakla öne çıkmıştı.Emre hafife alınacak biri değildi.

"Sen beni öldürmeye gelmişsin." Gülümseyip montunu çıkardı.Maskeli onu kafasıyla onaylayıp bıçağı öne savurdu.Montuyla maskelinin kolunu kavrayıp sola doğru bükmüştü.Maskeliyi kendine çekip gözlerine dikkatle baktı.Bu gözleri bir yerden tanıyordu.Ama nerden?Karnına yediği yumruk onu bir kaç adım geri götürmüştü.Maskeli Emrenin montunu alıp boğazına sarmıştı.Bu çocuğu neden boğazını sıkarak öldürmeye çalışıyordular?

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin