"Zeki olduğunu unutmuşum.Yine şaşırttın beni." Gerildiği için sağ bacağı titreşime geçmişti.Bu kadar kısa sürede yakalanmayı beklemiyordu. "İyi dinle.Bu gün seni sadece ziyarete geldim.İkinci gelişimde kafanda bir delik olacak." Emre elinde tuttuğu bıçağı masaya bırakıp mekanı terk etti.Kenan yutkunup bıçağı eline aldı.Kapıda duran korumayı çağırıp yakasını kavramıştı. "Adam elinde bıçak önümde oturdu!Siz ne bok yiyordunuz lan!"
Bir saattir oturmuş Emrenin gelmesini bekliyordu.Sabah erkenden çıkmıştı.Şimdiye kadar nerdeydi merak ediyordu açıkcası. "Arabanızda bir sorun mu var?Çok sık sık gelmeğe başladınız." Mesut sırıtıp kanepeye Aslanın yanına oturdu. "Evet.Lastiği yine patladı." Lastik patlamadı,Aslan bıçakla deldi. "Baktım az önce.Biri bıçakla delmiş gibi." Kimse mal değil Aslan. "Sevmeyenim çok galiba." Aslanın cevabı onu güldürmüştü. "Emreyle nerden tanışıyorsunuz?" Mesut cevap alamayınca susmuştu. "Geçen gün gelen kız...Hep geliyor mu?"
"Her hafta burda.Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçiyor ya.İşte o da Emrenin midesini bulmaya çalışıyor." Aslan gözlerini devirip kapıdan giren kişiye baktı.Sonunda gelmişti. "Koçum hoş geldin." Çocuk Aslanı görünce şaşırmıştı.Gitmemiş miydi? "Kusura bakma abi.Bir kaç işim vardı." Mesut sorun olmadığını bildirip işine döndü. "Araban mı bozuldu?" Siyah arabaya bakıp tekrar Aslana döndü. "Nerdeydin?" Söyleyemezdi. "Bir arkadaşımın arabasına bakmak için gittim." At yalanı... "Çocuk mu kandırıyorsun?Nerdeydin diyorum." Aslanın sert çıkan sesi onu iyice germişti.
"Gerçeği söylüyorum." Arabaya doğru gidecekken Aslan kolundan tutmuştu.Farkında olmadan sıkıyordu. "Sabrımı ikide bir sınıyorsun ya...yapma.Canını yakmak için bana sebep verme." Emre yutkunup kolundakı ele baktı. "Özür dilerim.Ama sana hesap verecek kadar hayatında bir yerim yok." Bunu söylemek esmerin,duymak Aslanın canını yakmıştı.
Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.
Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023