"

1.9K 106 0
                                    

"İyi misin?" Yatakta oturan adamın omzuna elini koydu.Siniri hala geçmemişti.Aslan bileğinden tutup onu yatağa atmıştı.Üzerine çıkıp kafasını boynuna gömdü.Emre şaşkınlıktan kıpırdayamıyordu bile.Tek yaptığı eliyle saçlarını okşamaktı.Belki rahatlardı. "Geçicek..." Gerçekten geçer miydi? "Çok yoruldum." İlk defaydı yorulduğunu söylüyordu. "Sen çok güçlü birisin.Yapamayacağın hiçbir şey yok." Saçlarındakı dokunuşlar onu sakinleştirmişti.Kafasını kaldırıp kahvelere baktı. "Gücümü senden alıyorum kaç yıldır." Emre gülümseyip ona yaklaşan dudaklara baktı.Bu defa öpüşmeleri sertti.Tüm hıncını Emrenin dudaklarından çıkarıyor gibiydi.

Aslan öpüşmeyi bozmadan gömleğini çıkarttı.Kaslı kolları hemen kendini belli etmişti.Emrenin boynuna küçük öpücükler kondurup en son dişlerini geçirdi.Çocuğun inlemeleri odada yankılanıyordu.Aslan dişleri arasına aldığı eti çekiştirip iyice morartmıştı.Aynı zamanda eli Emrenin gömleğinden içeri girmiş,karın kaslarında geziniyordu.Emrenin altında titremesi onu delirtiyordu.

Peki Emre?Hazır mıydı?Hayır!Yüreği ağzındaydı.Şu an olmak zorunda mıydı? "A-aslan" Aslanın omuzlarından tutup durdurdu.Gözlerindeki arzuyu göre biliyordu. "Korkma.Bir şey yapmayacağım." Emrenin gömleğini kaldırıp dilini karın kaslarında gezdirdi.Karnında hissettiği dokunuşlar nefesinin hızlanmasına yetiyordu. "Siktir!" Kafasını geriye atıp elini saçlarına daldırdı.Aslan şu an meme uçlarını dişleri arası alıp çekiştiriyordu.Bu gerçekten garip hissettiriyordu. "Çok güzelsin." Emrenin saçlarına öpücük kondurup yanına yattı.Onu kendine çekince çıplak göğsü yüzüyle buluşmuştu.Emrenin hazır hissetmediğini biliyordu.Bu yüzden daha fazla ileri gitmemişti.Çocuğa sıkıca sarılıp kokusuyla uykuya daldı.

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin