"Siz,Barış Yılmaz.Meltem Aksoyu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Mikrafonu eline alıp bağırdı. "Evet!" Ve böylece Musanın büyük aşkı bitmişti.Sevdiği adamın evlendiğini bile gördü.Daha ne kaldı? "Umarım yaşadığımı yaşamazsın." Emreye bakarak bardağı kafasına dikti.Emre masadan kalkıp lavaboya gitti.İyice dağıtmıştılar,bu yüzden yüzüne su vurup ayılması gerekiyordu.Soğuk su alev alan yüzüne çarpınca ayılmıştı.Sırtını duvara yaslayıp cebinden sigara çıkardı.Ceblerini aradı lakin çakmağı masada kalmıştı. "Siktir."
"Al." Ona uzatılan çakmağa baktı.Sigarayı dudaklarına koyup ateşe yaklaştı. "Fazla içtin." Aslan çakmağı cebine koydu.Emre şu an onunla ilgilenmiyordu. "Eskiden bu kadar sigara kullanmıyordun." Sırıtıp Aslana baktı. "Eskiden.Hem de baya eskiden." Bir adım atıp Emreye yaklaştı. "Eskiden bu kadar korkak değildin." Emre sigarasını yere attı. "Kabul etmek kolay mı?" Bir adım daha attı. "Denemen lazım." Bakışları kırmızı dudakları buldu. "Denemek ister misin?" Bir adım daha atıp kafalarını birleştirdi.Gözlerini kapatıp bir süre burnuna dolan sigara ve alkol kokusunu içine çekti.Baş parmağını kırmızı dudaklarda gezdirdi. "Korkuyorsun...Sana her dokunduğumda,her sarıldığımda titriyorsun." Göğüsleri kalkıp iniyordu. "Peki sen?Neden hep yapmak istediğini yapamıyorsun?"
Son defa Emrenin dudaklarına baktı.Gözlerini kapatıp dudaklarını birleştirdi.Dudaklarında hala alkolün tadı kalmıştı.Bu Aslanı çıldırtmaya yetiyordu.Emre nefes almak için ağzını açtığında dilini içeri yollamıştı.Dilinde kalan tüm tadı emmeye çalışıyordu.Belinden tutup onu kendine çekti.Saçlarındakı dokunuşlarla beraber öpüşmeyi sertleştirmişti.Dişleriyle kırmızı dudakları ısırmaya başlamıştı.Kanatmadan bırakmamıştı.Kanın tadıyla alkolün tadı birleşmişti.Nefessiz kaldıklarında dudaklarını ayırmıştı.Önünde mayışmış gözlerle ona bakan çocuğu izledi bir süre. "Tadın çok güzel." İkiside bir birine bakarak gülümsemişti. "Bunu asla ayık kafayla yapamazdım." Aslan tekrar yüzünü Emreye yaklaştırdı. "Ne kadar içmen gerekirse o kadar içersin,sorun yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
AcciónMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023