"

1.7K 86 4
                                    

"Siyah takım sana çok yakışıyor." Kolları Emreni sardı. "Biliyorum." Kulak memesini dudakları arasına alınca çocuğun gözleri kapanmıştı.Aslanın dokunuşlarına karşı hep zayıftı. "Emre.." Boğuk çıkan sesi onu ne kadar arzuladığını belli ediyordu. "Dayanamıyorum artık.Yerinde olsam bu akşam kaçardım." Aslan banyoya girdiğinde Emre odadan çıkmıştı.Kaçacak mıydı?

"Sence ölen kişinin yerine kim gelir?"  Herkesin merakla beklediği soru. "Bilmiyorum ki.Futbol takımı gibi.Hep yeni oyuncu alıyorlar." Musa kahkaha atıp arabaya geçti.Aslan gelince arabayı çalıştırdı.Gidiyorduk kıyamete.Neler olucağını kimse kestiremiyordu ki.

"Hepiniz hoş geldiniz." Sonunda dokuzlu masa toplanmıştı.Uyuşturucu,kadın,silah ticareti yapanlar bir araya gelmişti.Peki Aslan Akbulut?Genellikle kumarhane ve silah ilgi alanıydı. "Hepinizi sağ gördüğüme sevindim." Herkesin içinde bir endişe.Acaba birazdan hangimiz vurulucak? "İhanet.Hiç sevmem.Ama bazıları ona kemik atan sahibine havlıyor!" Siyah eldivenlerini çıkartıp silahını aldı.Aslan adamın her hareketini dikkatle izliyordu. "Masanın toplanacağını biri ihbar etmiş!" Masadan sesler yükselmeye başlamıştı.Kim böyle bir şey yapardı ki? "Söylesene Roberto!Bizi neden ihbar ettin!" Aslan şaşkınlıkla ona bakan arkadaşına baktı.

Son bakıştı bu.Kızımı sana emanet ediyorum bakışı.Sana silah doğrulttuğum için özür dilerim bakışı.Emreyi vurduğum için özür dilerim bakışı. "Geber!" Kafasına sıkılan tek kurşun.Böylece Aslanın zamanında kızı için affettiği Roberto öldürülmüştü.

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin