"

1.6K 84 1
                                    

Üçüncü sigarasını yakıp dudakları arasına koydu.Yakıyordu galiba bu gün yaşadıklarını.Hayat zordu değil mi?Zengin olmak bile bu zorluğu kolaylaştırmıyordu.Hayatta kalmak için savaşmak lazım. "Aslan."  Önüne dikilen çocuğa baktı. "Söyle."  Dudaklarını kemirdiğine göre zor bir şey olmalıydı. "Yapalım."  Aslan sigarasını masaya bırakıp ayağa kalktı. "Neyi?" Unutmuştu tabii ki. "Bu sabah söylediğin şeyi yapalım." Bu çocuk hep böyle tatlı mıydı? "Emre,şimdi değil.Sen anneni gördükten sonra." Yutkunup bakışlarını kaçırdı.Bunu söylemesi bile o kadar utanç vericiydi ki! "Pişman olmanı istemiyorum Emre.Yoksa bende altımda ismimle inlemeni çok istiyorum." Kaçırdığı bakışlarını Aslanın yüzüne tuttu.Sırıtıyordu resmen. "Sapık!"

"Seni seviyorum.Beni mutlu etmek için söyledin dimi?" Emre dayanamayıp kendini yatağa attı. "Uyu artık." Onunla uğraşmaya bayılıyordu. "Beni bu kadar çok mu seviyorsun?" Yastığı Aslana fırlatıp yüzünü elleriyle kapattı. "Lütfen sus artık."  Aslan böyle bir fırsatı kaçırmazdı!Emrenin yanına uzanıp yastığı kucakladı. "Sende haklısın.Baksana,sevilmeyecek bir tarafım yok.Neden bu kadar mükemmelim bende bilmiyorum." Emre kaşlarını çatıp ona baktı.Bu adamın egosu kendinden büyüktü. "Aslan.Egonu kenara çek, yüzün görünsün." Kahkaha atıp çocuğu kendine çekti. "Yüzümü görmek için karşımda değil yanımda olman gerek." Gülümseyip Emrenin saçlarına öpücük kondurdu.Egosunu alırsak Aslandan geriye Emre kalırdı.



Aklımda öyle güzel bir smut var ki....!!

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin