Islak saçlarını kurutup kendini yatağa attı.Tamirhanede çalışmak hoşuna gidiyordu,lakin her gün duş almaktan bıkmıştı.Üzerindeki kokuya dayana bilse almazdı.Emre kokulara karşı hassasdı.
sayfa 77.
"Bir sevgiyi anlamak bir yaşam harcamaktır.Harcayacaksın."
Kitabına kaldığı yerden devam ediyordu.Bu cümle kendisini anlatıyordu.Harcadı yıllarını.Değdi mi peki?Telefonunu çıkartıp ekran kilidi yaptığı fotoğrafa baktı. "İyi saklandın Emre." Yüzündeki hüzün dolu gülümsemeyle Aslana baktı.Gözleri dolmuştu. "Mutlu musun?Mutlu ol.İkimizden birinin mutlu olmasına ihtiyacım var.Senin beni unutmana,kendine yeni hayat kurmana ihtiyacım var.Bana en büyük ceza bu olur çünkü."
Kaç aydır aynı fotoğrafa bakıp bir şeyler söylüyordu.Kalbindeki özlem her geçen gün artıp canını daha fazla yakıyordu.Geriye dönmeyi çok düşündü.Lakin dalından kopan yaprak rüzgara mahkumdu.
Telefonuna gelen arama gözyaşlarını dindirmişti.Mesutun aradığını görünce boğazını temizledi.
"Efendim abi."
"Koçum,acil gelmen lazım.Büyük balık yakaladım,beraber yeyelim."
"Tamam abi geliyorum."
Yataktan kalkıp üzerini değiştirdi.Büyük balık-zengin müşteri demekti.Bazen geceleride çalışmak zorundaydı.Motoruna binip kaskı kafasına taktı.Motorunu kendi hazırlamıştı.Tamirhanede bir köşede duruyordu.Kendi elleriyle yeniden yarattığı için Mesut kendisine hediye etmişti.
"Hoş geldin koçum." Kaskı çıkarıp içeri geçti. "Araba bu.Cillop gibi değil mi?" Önünde duran arabayla kaşları havalanmıştı.Bu araba sayılı kişilerde olurdu. "Ki-kimin bu araba?" Mesut beti benzin atan çocuğa baktı.Tam ağzını açıp konuşacakken arkadan bir ses duyuldu. "Benim."
Sonunda karşılaştılar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023