"Kim neden Emreye saldırsın?" Oğuz dudaklarını büzüp ekrana baktı.Aslanla görüntülü konuşuyordu. "Benim yüzümden.Birileri buraya geldiğim için onu hedef almış." Düşününce evet,mantıklıydı. "Efendim,belki şimdi zamanı değil lakin.." Musa Aslandan onay alıp devam etti. "Kenan bey İzmire gelmiş.İhale için." Aslan bu gün bilmem kaçıncı şokunu yaşıyordu. "Hiç akıllanmıyor öyle mi?!" Yumruğunu masaya vurdu.Herşey üstüste gelmek zorunda mıydı?
"Babasının intikamını alacak aklınca.Abi,evet de onuda babasının yanına göndereyim." Oğuz umut vaad eden gözlerle Aslana bakmıştı. "Gerek yok.Onunla bizzat kendim ilgilenicem." Sarı çocuk Aslanı onaylayıp aramayı sonlandırmıştı.Musa onun yanağına öpücük kondurup gülümsemişti. "Sen iyi alıştın birilerini içeri tıkmaya." Bu söylediği sarışını güldürmüştü. "Abime yardım etmek istiyorum.Ama galiba o istemiyor." İç çekip devam etti. "İyi tarafı Emrenin hayatta olması.Son bir kaç ay onu bulursa öldürecek gibi davranıyordu." Musa da hatırlamıştı.Aslan gerçekten zor zamanlar geçirmişti.Hırsına yenik düşmesinden korkuyordular. "Aşk hep kazanır,biliyorsun dimi?" Bilmezmiydi.
Esmer çocuk motorundan inip girişe yaklaştı.Kapıda duran korumalar üzerini aramış ve telefonunu almıştılar.Etrafı dikkatlice izleyip içeri geçti. "Kenan bey sizi kahvaltıya bekliyor." Yedinci kata geldiklerinde asansörden inmişti. Kenan karşısına oturan esmerin hafif kıvırcık saçlarına takıldı bir süre.Esmerin siyah giyimi tüm yakışıklılığını öne çıkarmıştı.
"Chateau D'YQUEM.Şimdiye kadar satılan en pahalı beyaz şarap olarak Guinness Rekorlar Kitabına girdi biliyor musun?Tadı inanılmaz." Şaraptan yudumlayıp onu izleyen esmere baktı. "Buluşmak istemen beni çok şaşırttı Emre.Neden beni görmek istedin?" Emre dikkatle gözlerine bakıyordu.Kesinleştirmek istediği bir şey vardı. "Peki sen neden dün gece evimi ziyaret ettin?" Kenanın şaşırdığını görünce bulduğunu anlamıştı. "Çok şaşırdım Kenan.Beni bu kadar özlediğini bilmiyordum."
Emrenin gördüğü gözler Kenana aitti.Dudağının kenarı kıvrılmış Kenanı izliyordu.Fare kapana kısılmıştı.
Zeki çocuğum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023