Uçağa binmiş bekliyordu.Bir saat geçmişti lakin Aslandan haber alamıyordu.Sağ bacağı çoktan titreşim modunu açmıştı. "Nerdesin!" Aramaları cevaplanmıyordu.Son bir kaç dakika daha bekleyip uçaktan inmek için ayağa kalkmıştı. "Aslan beyin kesin talimatı var.O gelinceye kadar dışarı çıkamazsınız." Kaşlarını çatıp önünü kesen korumaya baktı. "Seni tek bir yumruğumla yere sererim biliyorsun dimi?" Koruma kafasıyla kendisini onaylamıştı. "Biliyorum Efendim.Lakin beni geçseniz bile dışarıdaki korumalar sizi zorlaya bilir."
Emre camdan dışarı baktığında küfür savurmuştu. "Elli kişi mi?Başbakan mıyım lan ben?Bu ne?!" Korktuğu şey başına mı geliyordu? "Aslan beyin kesin talimatı.Uçakta bekleyeceksiniz." Saçlarını çekiştirip derin bir nefes aldı. "Ne sikim dönüyor lan burda.." Telefonuna gelen arama onu bir anlık rahatlatmıştı.Aslan arıyor...
"Nerdesin lan sen!"
"Asıl sen nerdesin Emrecik?"
Duyduğu sesle kaşlarını çatmıştı.
"Kenan?"
"Afferin!Hemende anladın."
Yutkunmaya bile cesaret edemedi o an.
"A-Aslan nerde?"
"Bekle ağzını açayım."
Biraz sonra Aslanın sesini duymuştu.
"Emre."
"Sus.Sakın konuşma.Sakın."
Anlamıştı artık.Onu buraya gönderip kendisi Kenana gitmişti.Gözlerinden akan yaşlara engel olamadı.
"Özür dilerim.Sakın ağlama."
"Bize bunu nasıl yaparsın..."
"Şişt!Beni yok sayıyorsun Emre.Üzülüyorum bak."
"Ne istiyorsun?!"
"Aslında her şeyin suçlusu sensin."
"Emre dinleme onu."
Yüzüne yediği yumruk Aslanı susturmuştu.
"Babanın kime çalıştığını kurcalamak zorunda mıydın?!Ne değişti söylesene?Hainin oğlu olduğun gerçeği değişti mi?"
"Emre.Seni seviyorum."
"Aptal herif!Yanaklarımdan akan yaşları silmen gerekiyor."
Hıçkırmamak için kendini tutmuştu.Bu güne kadar hep öyle değil miydi?Peki bu günden sonra?
"Anılarla yaşa bal kokulum.Bana sakın kızma.Sana bir terkediş borçluydum.Yedi ay sonra borcumu geri ödüyorum."
İntikamını almıştı Aslan.Unutmadınız dimi?O,Aslan Akbulut.Yedi ay önce ona mektup bırakarak giden çocuğa aynısını yaptı.Onu geride bırakıp Kenana gitdi.
"Çok acımasızsın.İntikamını böyle almak zorunda mıydın?"
Artık hıçkırarak ağlıyordu.
"Emre.Şimdi beni iyi dinle.Beraber üçe kadar sayıcaz.Üç dediğimde tetiği çekicem."
"Hayır.Kenan!Kenan dur!"
"O tetiği çekmezsen seni gebertirim.Duydun mu lan?!Onun akıttığı tek bir damla gözyaşı için seni mahvedicem!"
Kenan sırıtarak silahı Aslana doğrulttu.
"Bir.."
"Kenan sakın!Kenan yalvarırım dur!"
"İki.."
"Çek tetiği lan!"
"Sakın!Kenan sakın!"
"Üç!"
Emrenin korktuğu şey gerçekleşmişti.Tetik çekildi ve arama sonlandı. "Hayır!Aslan!Hayır!Hayır!" Dizlerinin üzerine çöküp gözyaşlarını akıttı. "N-ne-nefes,nefes alamıyorum..." Elini kalbinin üzerine koydu.Artık her şey için çok geçti.Çünkü uçak çoktan kalkmıştı.
Ağladım...Diğer bölüm final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023