"

1.4K 74 2
                                    

Emre kaskı kendisine uzatınca kahkaha atmıştı. "Benim için endişeleniyor musun?"  Aslana cevap vermeyip kaskı kafasına taktı.Çocuğun bu hareketi kalbini hızlandırmıştı.Yüzü şimdi daha yakındı.Gözleri yüzünde turluyordu. "Sıkı tutun." 

Geldikleri apartmanı inceliyordu sürekli.Yaşanabilirdi.Bir oda bir salon bir kişi için gayet uygundu. "Ben salonda uyurum." Emre odasından bir kaç parça eşya alıp Aslana baktı. "Üzerimi değiştiricem.Bir kaç dakika izn verir misin?" Aslan Emreyi baştan aşağı süzüp dudaklarını yaladı. "Görmediğim bir şey yok Emre." Sırıtması çocuğu iyice germişti. "Ben çıkarım.İyi geceler." Odadan çıkacakken Aslan kolunu kavramıştı. "Görmediğim bir şey yok.Ama galiba göstermek istemediğin bir şeyler var."

Tedirgin bakışları Aslanın gözünden kaçmamıştı.Çocuğu duvarla arasına alıp gömleğinin eteğini kavradı. "N-ne yapıyorsun?"  Aslanın bileğini tutup ittirmeye çalıştı. "Yedi aya çok şey değişemez Emre.Bence görmemde bir sakınca yok." Aslanı eve getirmek hiç iyi fikir değildi. "Bırak." Bir şeyden korkuyordu...Ellerini Emrenin üzerinden çekti.Ürkek bir ceylan gibiydi.Aslanla göz göze gelmemek için her şeyi yapıyordu.Boğazındakı kızarıklığa baktı bir süre.Sağ eliyle kızarttığı yeri okşamaya başlayınca çocuğun gözleri anında kapanmıştı.Aslanın ona dokunmasını çok özlemişti.Onu hissetmeyeli uzun zaman olmuştu.Ancak kendisi ona dokunmaya cesaret edemiyordu.

Çocuğun boynuna doğru yaklaşıp burnunu sürttü.Dokunduğu beden nefesini tutmuştu.Bir eliyle kızarıklığı okşarken diğer eliyle kapıyı açtı. "Şimdi defolup gidebilirsin."  Anın büyüsü bozulmuş ve Emre gerçek dünyaya dönmüştü.Odadan çıkıp ardından kapanan kapıya baktı.Anlamıştı artık.Aslan intikam için gelmişti.



Ah Aslan...

Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.

Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin