"

1.4K 84 4
                                    


Henüz olayın şokunu atlatamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Henüz olayın şokunu atlatamamıştı.Çocuk dediğini yapmıştı.Aslanı göğsünün üzerinde taşıyordu. "Koçum şimdi iyi misin?"  Mesutu kafasıyla onaylayıp karnına bastırdığı buzu alıp masaya koydu.Çekingen bakışlarla Aslana bakıyordu.Bakışları hala göğsündeydi. "Ben sana yeni bir gömlek getireyim."

"Ç-çok havalı olmuş." Sesinin titremesi şaşkınlığını belli ediyordu. "Teşekkür ederim." Emrenin yanına oturup yutkundu. "Dokuna bilir miyim?" Onay alınca elleri dövmenin üzerinde gezinmeye başladı.Farkında olmadan gözlerini kapatmıştı.Hissetmeye çalışıyor gibiydi... "Canın çok yandı mı?" Eminim canını daha çok yakan şeyler olmuştur. "Bir kaç gün sadece.Doğum gününde yaptırdım." Anılar hafızasında canlandı bir anlık.Gözlerini açıp çocuğa baktı.

"Neden?Tüm bunları yapacaktınsa...Neden gittin?"  Emrenin gözleri dolmuştu. "Yapma işte bunu.Sana kızmama engel olma.Yedi ay...Ben ne yaşadım biliyor musun?Üşüdün mü?Yemek yedin mi?Hastalandın mı?Bari iyi olduğuna dair bir ipucu bıraksaydın." Böyle hayal etmemişti Aslan.Karşısına çıkıp bağırarak hesap soruyor olmalıydı.Böyle olmamalıydı.

"Özür dilerim." Gözyaşlarını tutamamıştı. "Özür dilerim.Ama söyleseydim gitmeme izn vermezdin ki...Özür dilerim.Bu kadar güçsüz olduğum için özür dilerim.Seni yalnız bıraktığım için özür dilerim."

Aslan çocuğun yüzünü elleri arasına aldı.Gözyaşlarını silip boğazını temizledi. "Gitmene kızmıyorum Emre.Bensiz gitmene kızıyorum."




Dövmeye bayıldımmm

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin