7 ay sonra...
"Balım!" Yanağına konulan öpücükle gülümsedi.Onu saran kollara karşılık verdi. "Sonunda geldin!Nasıl geçti?" Musa Oğuzun dudaklarına öpücük kondurup özlem duyduğu gözlere baktı. "Baya yorulduk ama değdi." Musa ve Oğuz iki ay önce yeni bir ilişkiye başlamıştı.Ne kadar yeni olduğunu tahmin ediyorsunuzdur. "Abim iyi mi?" Musa kafasıyla onu onayladı. "Burda durumlar nasıl?" Yedi ayda o kadar şey değişmişti ki. "Ferit komiser bir kaç kez geldi.Abim gelince haber vermemi istemişti."
Kısaca,Aslan şu an için Ferit komisere yardım ediyordu.Ferit Aslana karışmayacağına söz vermiş,Aslansa karşılığında masada silah ticareti yapanları ona verecekti.Bir kaç ayda Oğuzun Aslana çok yardımı dokunmuştu.Bazen bir kaç haftalığına yurt dışına çıkması gerektiğinde işleri Oğuza bırakıyordu.
"Yüzünü gören cennetlik." İçeri giren bedeni görünce gözlerini devirmişti. "Çok mu özledin komiser?" Ferit sırıtıp Aslanın önündeki kahveyi aldı. "Hasretine dayanamadım." Kahvesini yudumlayıp yeniden önüne koydu.Eskiden olsa Aslan sinirden yumruğunu sıkardı.Ancak şimdi bazı şeyler değişmişti. "Aynı duyguları paylaşmıyoruz komiser.Neden geldin?" Yedi ay sonra ilk bomba patlayacaktı şimdi. "Buldum onu." Aslanın bakışlarını üzerinde hissedince devam etti. "Emreyi buldum."
Nutku tutulmuştu.Kaç aydır aradığı çocuk bulunmuştu.Peki neden tepki göstermiyordu?Mutlu olmalı değil miydi?Belkide sinirlenmeliydi. "Nerde?" Sonunda büyük yüzleşme gerçekleşecekti. "İzmir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023