"Emre!" Kolundan tutup durdurmak istedi,lakin çocuk hırsla kolunu çekmişti. "Bana hiçbir şey açıklama.Duymama gerek yok." Sakin gözükmeye çalışıyordu.Ama en büyük acıyı konuşamayanlar yaşar. "Kızı tanımıyorum bile Emre." Aslana bakıp gülümsedi. "Fotoğrafını saklayacak kadar tanıyormuşsun." Oğuzun ona gösterdiği fotoğrafı saklamıştı. "Dinle.Sana kızgın değilim.Kızgın olucağımı gerektirecek bir durumda yok ortada.Aksine mutlu oldum.Onu düşünerek mutlu oluyorsan eğer..." Lafını tamamlayamadı.Çünkü az önce kalbine bir hançer saplanmıştı.Bu durumdan o kadar nefret ediyordu ki...Aslanı biriyle paylaşmak ona ağır gelecekti. "Yarın düğünde görüşürüz.Eminim yanına çok yakışıcaktır."
Musa bilmem kaçıncı defa yaktığı sigarayı yere attı.Gökyüzüne bakıp bir tane daha yaktı.Kolay değildi,yarın aşık olduğu kişi evleniyordu.Barışı çok sevmişti.Her şeye rağmen yanında olucak kadar.Maalesef bazı aşklar yarım kalmaya mahkumdu. "Sigaranı mı yakıyorsun yoksa gençliğini mi?" Yanına oturan sarışın çocuğa baktı. "Okuduğum bir kitaptan cümle.Tam senin durumu anlatıyor." Musa kafasıyla Oğuzu onaylayıp tekrar yukarı baktı. "Gökten para yağmasını mı bekliyorsun?" Oğuzun söylediği şey onu güldürmüştü. "Hiç sevmem Musa." Kaşlarını çatıp ona bakmıştı. "Neyi?" Bu defa yukarı bakan Oğuzdu. "Gülüşü güzel olanın gökyüzüne bakıp iç çekmesini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çek tetiği
ActionMafya ve koruması arasındaki aşkı anlatıyor.Emre en yakın arkadaşı Aslanın korumasıydı.Çocuklukları beraber geçen bu ikilinin cesareti ve aşkı tadıcağı kitap. Tamamlandı 12.19.2023