"

1.9K 97 0
                                    

"Sen Aslanın koruması değil misin?!Nerde olduğunu nasıl bilmezsin!" Musa kafasını yere eğmiş Sultan hanımı dinliyordu. "Anne abartıyorsun.Emre abimin yanında." Ateşi harladın Oğuzcum... "O çocuğa hiç güvenmiyorum!Yalnız kaldıklarında kim bilir Aslana neler yapar!" Abart.Kadın tek hamleyle Musanın silahını alıp kendisine doğrulttu. "Madem bir işe yaramıyorsun,hayatta kalmanın anlamı ne?!" Kesinlikle çıldırmış! "Anne!Hemen silahı indir!" Musa gözlerini kapatıp tetiğin çekilmesini bekledi.Sonu gerçekten böyle mi olucaktı?

"Sultan hanım!Hemen korumama doğrulttuğun silahı indir!" Aslan,aslan gibi kükreyerek gelmişti. "Hemen dedim!" Sultan hanım silahını indirip Emreye baktı. "Kime silah doğrulttuğuna dikkat ediceksin!Benim korumama!Benim evimde!Hepiniz dışarı!Sultan hanımla yalnız konuşucam." Emreye bakış atıp tekrar Sultan hanıma bakmıştı.Bu bakışın anlamı "sen odaya git,ben gelicem" demekti. "Ne yaptığını sanıyorsun Sultan hanım?Sen bizim büyüyümüz değil misin?Bu hatayı nasıl yaparsın!" Şimdi tüm zehrini kusma vaktiydi. "Hatayı ben mi yapıyorum?!En başından hatayı sen yaptın!O çocuğa güvenip hala yanında gezdiriyorsun!Etrafındaki kişileri doğru seçemiyorsun!Ailemizi,kendini tehlikeye atıyorsun!Sen misin bu Aslan?!"  Bu ailenin görmek istediği Aslan tabii ki o değildi. "Benim rızam olmadan Ebruyu hayatıma sokmaya çalıştın!En kıymetlimi defalarla ölümle tehdit ettin!Az önce korumama silah doğrulttun!Bu son şansın.Beni bilirsin,ben kimseye şans vermem."

Geçte olsa anladı Sultan hanım.Karşısında kendi elleriyle büyüttüğü o çocuk yoktu artık.

Çek tetiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin